Megalakult a Magyar Marketing Szövetség Gyógyszermarketing Tagozata. A Tagozat megalakulását a gyógyszeripari marketing speciális jegyei indokolták.

 

marketing-medicine A gyógyszeripari szabályozás olyan korlátokat jelent az ipar marketingesei számára, amely lehetetlenné tesz jó pár, más területeken bevett módszer alkalmazását. Például vényköteles termékről nem kommunikálhatnak végfelhasználóknak, csak orvosoknak, de az orvosok felé irányuló üzenet átadásban is sok korláttal kell számolniuk. Tehát a gyógyszeripari marketingesek olyan kihívásokkal is szembenéznek, melyekkel más iparban tevékenykedő társaik nem találkoznak. Ugyanakkor a differenciált szabályozás tudomásulvétele, nem szabad, hogy szemellenzővé váljon, márpedig vannak olyan területek, ahol a gyógyszeripari marketing meglepő lemaradásban van (pl.: online-marketing, Social Media, Ambient megjelenések etc.).

A Tagozat olyan szakmai rendezvények szervezését tűzte ki célul, amelyek hiánypótlóak lesznek a területen dolgozó szakemberek számára, továbbá a kormányzat megszorító intézkedései miatt várhatóan megrövidülő marketing költségvetések minél hatékonyabb elköltését segítsék. A Tagozat alternatív és új utakat kíván mutatni az eddig használt eszközök tökéletesítése mellett.

A Tagozat őszi tervei között szerepel például a Legjobb hazai gyógyszer reklám verseny meghirdetése, illetve más díjak alapítása.

A Magyar Marketing Szövetség Gyógyszermarketing Tagozatának alapítói a hazai gyógyszerpiac meghatározó szereplői, főként közgazdászok, PR- illetve marketing- és, egészség-gazdaságtani szakemberek.

Nagyistók Szilvia

MMSZ GYMT, alapító

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 


Vissza