letlts5 Nagy siker volt a Marketing szakma napja a Reklámhéten

 Celebgyárak műhelytitkai, gerillamarketing, social media. Néhány téma a Magyar Marketing Szövetség szakmai napjáról, amelynek a Reklámhét adott otthont. A „Marketing újratöltve” c. programsorozat előadásokat és egy komoly tétre menő interaktív helyzetgyakorlatot kínált a közönségnek. A délelőtti előadásokon szó volt a személyes pénzügyekről, az IBUSZ arculatváltásának kulisszatitkairól és a Telenor közösségi média üzleti alkalmazásáról is.

A délután slágere a vártnál is nagyobb érdeklődés mellett lezajlott "Marketing beugró" címet viselő esettanulmányi játék volt.

A megmérettetésen 9 csapat tette próbára szakmai felkészültségét, kreativitását és improvizációs készségét. Határokon innen és túlról is érkeztek marketingtudásukat megmérettetni kívánó jelentkezők, így jelen volt a kolozsvári Babes-Bolyai Tudományegyetem, a Budapesti Gazdasági Főiskola, a Budapesti Kommunikációs Főiskola, valamint a Külkereskedelmi Oktatási és Továbbképző Központ csapata is.

A diákok három különböző témájú, és címet viselő esettanulmány közül választhattak:

  • A felsőoktatás-marketing lehetősége
  • A Pfneiszl Pincészet "Sparkelina szívószállal" termékének bemutatása
  • Szabóék belevágnak (vidéki turizmus)

A feladat marketingstratégia kidolgozása, és kreatív megjelenések megtervezése volt. A hallgatók rendkívül ötletes, kreatív, sok esetben jól strukturált, átfogó megoldásokkal, és sziporkázó elgondolásokkal álltak elő.

Az első helyezett csapat tagjai a Babes-Bolyai Tudományegyetemről érkeztek, nyereményük nagyvállalati gyakornoki pozíciók, melyeket a MALÉV, a Telenor és a Magyar Bankok ajánlottak fel számukra.

A gyakornoki pozíciókat nyert hallgatók: Doki Emese, Giacomuzzi Örs és Szász Tamara voltak.

Mivel a közös együttműködést mind a Magyar Reklámszövetség, mind a Magyar Marketing Szövetség pozitívan értékelte, a tervek szerint jövőre a Reklámhétből egy nap újra marketing napként kerül megrendezésre.

 




Vissza