Vállalati tagunk, a JCDecaux az innovatív utcabútorok területén már bizonyította úttörő szerepét, amelyet folyamatos fejlesztésekkel, technikai megoldásokkal próbál megőrizni. Nemrégiben egy újabb kiváló ötlettel rukkolt elő az innováció és design területén annak érdekében, hogy a hirdetett márka minél inkább kitűnjön a reklámzajból.

bayer         hot clp


A JCDecaux, a DDB és a Media Insight együttműködéséből született meg az Aspirin Komplex új, forró ital változatának kommunikálására egy különleges out of home megoldás, a kézmelegítős citylight. Az ötlet lényegét az adta, hogy a téli hidegben mindenkinek jól esik a fázós kezét megmelengetni, miközben a villamosra vár – pont ugyanúgy, ahogy a forró bögre is kellemes melegséggel tölt el minket, miközben az Aspirin Komplex megfázás elleni szert isszuk. Éppen ezért a plakáton megjelenő bögre képébe egy fűtőpanel került beépítésre, így emelve ki a forró ital formátum előnyét.


Vissza