A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozatának közreműködésével május 7-én a sportmarketing nemzetközi trendjeit körüljáró meetupot rendeznek.  Nemcsak a téma lesz nemzetközi, hanem maga a rendezvény is nemzetközivé bővül, ugyanis egy külföldi sportmarketing ügynökség vezetője is csatlakozik az előadókhoz. Színvonalas előadások és érdekes programok várják az érdeklődőket. A tagozat teljes jogú tagjainak a részvétel térítésmentes, az egyéni és diák tagoknak 50 % kedvezmény jár a teljes árú belépőből.

 A félévente jelentkező Sportmarketing Újragondolva Meetup sorozat kilencedik állomásán választ keresnek olyan kérdésekre, hogy miért fontos a sporthoz kötődő hazai márkák számára a nemzetközi jelenlét, milyen sajátosságai vannak a sportmarketingnek egy nemzetközi porondon versenyző hazai top klub szemszögéből, és melyek a meghatározó trendek a sportmarketingben és a szponzorációban egy külföldi ügynökség vezetője szerint?

„Magyarországon is egyre több sportszervezet és vállalat ismeri fel a nemzetközi jelenlét fontosságát. Ezzel kitárulnak a lehetőségek és versenyelőnyre lehet szert tenni. Napjainkban már nagyon könnyű átlépni a fizikai és a digitális határokat, ugyanakkor a sikeres nemzetközi szereplés komolyabb erőfeszítéseket kíván. Szerencsére sok jó hazai példával találkozhatunk, amelyeket örömmel mutatunk be és nagy megtiszteltetés, hogy többek között a belga labdarúgó válogatottal is dolgozó Sportizon sportmarketing ügynökség egyik vezetője elfogadta a felkérésünket” – nyilatkozta Zsédely Péter a rendezvény főszervezője.
Az esemény népszerű sportmarketingesek, sportvezetők, sportolók, valamint a vállalati szféra marketingesei és az ügynökségek körében. A meetupon Thierry De Ridder (Strategic & Communication Director @ Sportizon Belgium), Orosz Pál (vezérigazgató @ FTC Labdarúgó Zrt.), Knott Attila (tulajdonos @ Kreativ Dental, a Snooker European Tour névadó szponzora), Huszár Viktor (alapító, CEO @ Teqball) és a Nemzeti Sport előadója fejtik ki a véleményüket. A meetuphoz további előadó csatlakozása is várható, ezért érdemes figyelemmel kísérni a rendezvény folyamatosan frissülő honlapját.
A meetupon a sport üzleti részéhez különböző területeken keresztül kapcsolódó vezető szakemberek adják át speciális tudásukat és egyéni tapasztalataikat. Ezek alapján teljes képet kaphatunk a sportmarketing sajátosságairól azoknak a sportszervezeteknek és márkáknak a szemszögéből, akik nemcsak a hazai piac meghódításában gondolkodnak, hanem nemzetközi szinten versenyeznek.
A meetup szakmai partnere a Magyar Marketing Szövetség, amelynek tavaly alakult szakmai tagozata a Sportmarketing Tagozat.

INFORMÁCIÓ és REGISZTRÁCIÓ

 


Vissza

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.