Szövetségünk interjút készített a 26. Országos Marketing Konferencia főtámogatójával, az Esri Magyarország Kft. ügyvezetőjével, Oláh Attilával. Az interjúból kiderül, hogy miért váltak a konferencia főtámogatójáva, valamint, hogy miben tudják segíteni a "marketing hősöket". 

Miért váltak a 26.Országos Marketing Konferencia fő támogatójává?

Területi alapú sales és marketing elemzésben mi számítunk a legerősebb technológiai szolgáltatónak, a piac mélyebb megismerésében pedig reményeink szerint az országos marketing konferencia a legjobb lehetőség számunkra.

Az Esri miben tudja segíteni a „marketing hősöket”?
A grafikonok és táblázatok nagyon hasznosak, de az „igazi marketing hősök” az üzleti adatokat már egy új szegmens, a lokáció vagyis térkép hozzáadásával elemzik. Az elemzéseink segítségével az adatokat térképen ábrázolva és elhelyezkedésüket térben elemezve olyan információkat és összefüggéseket fedezhetnek fel könnyen és gyorsan, amelyek egyébként egy táblázatban rejtve maradnának előttük. A szinte végtelen mennyiségű strukturálatlan és strukturált adatot értékes információkká alakítjuk át, és az egyszerűtől a tudományos kérdésig mindig a helyes választ kaphatják meg a lokáció adta elemzési lehetőséggel.

Ön szerint az Esri-t mikor érdemes bevonni az adott vállalat marketing tevékenységébe?
 Tervezési fázisban, mert költséghatékonyan segíti a promóciók és kampányok területi alapú szegmentálását. Egyik ügyfelünk a promócióját 15 áruházban, 45 fővel indította. Sikertelennek érezte, ezért felkért minket hogy elemezzük ki az adatokat. Mi azt javasoltuk, hogy helyezze át a promóciót más áruházakba. Megtették és most 60 áruházban zajlik sikeresen.

Miben tér el egy Önök által készített geomarketing elemzés az általános módon begyűjtött kutatási adatokból?
 A térképeken egyszerre jelenítheti meg a legfrissebb demográfiai adatokat, vásárlói szokásokat, az életmódra vonatkozó információkat és üzleti adatokat, és ezek kombinációjával teljesen új bepillantást nyerhet az adatok közti összefüggésekbe. A lakosság, illetve háztartások száma és vásárlóereje szerint, segítséget nyújthat az adott területen lévő fogyasztói csoportok azonosításában. Mindez az adathalmaz egy térképen egyszerűen szembeötlik. Könnyen ábrázolható, hogy egy meghatározott földrajzi területen jelen vannak-e az adott ágazatok, logisztikai központok, képviseletek. Vonzáskörzet analízis segítségével pedig egy előre meghatározott távolság szerint az adott terület vonzáskörzete láttatható a térképen.

Ön szerint az Esri termékei milyen mértékben tudnak hozzájárulni a marketing megtérüléséhez?
Térképes elemzéseinkkel a költségek ésszerűbb és célzott felhasználását segítjük elő, többek között a lokáció - promóciók, kampányok tervezéséhez és értékeléséhez - pontos kiválasztásával. Ezzel képesek vagyunk a költséges és gyakran sikertelen akciók számát csökkenteni. Egy gondos tervezéssel kiválasztott helyszín - új telephely, új promóciós helyszín - már önmagában jelentősen megnöveli annak az esélyét, hogy üzletünk sikeres lesz.


Vissza

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.