A FERLING több évtizedes tapasztalattal rendelkező, stratégiai tanácsadást és teljes körű integrált kommunikációs szolgáltatást nyújtó, hazai alapítású és magyar tulajdonban lévő független ügynökség.


Pécsi központján kívül Budapesten állandó irodát működtet. 2008 óta a kelet-közép európai országok egy-egy ügynökségét hálózatba kapcsoló CEEPR-net magyar tagja. 2012-ben és 2014-ben kommunikációs kampány kategóriában a Magyar Public Relations Szövetség Sándor Imre díját nyerte el. Digitális üzletága az Év honlapja szakmai díjat 7-szer érdemelte ki.

A három üzletágban (PR, DIGITAL, PRODUKCIÓ) működő szakmai műhely ügyfélkörében magyar és multinacionális vállalatok, illetve KKV-k egyaránt megtalálhatók. Az ügynökség portfoliójában lévő feladatok közös vonása, hogy azok a megbízókkal való közös gondolkodásban hosszú távú együttműködést jelentenek, nem ritkán 5-10, sőt egyes megbízók esetében immár több mint 15 éve tartanak. Ugyanez a stabilitás jellemzi a munkatársi kört: a pr, kommunikációs, és marketing végzettséggel rendelkező csapattagok döntő többsége a Ferlingnél kezdte pályafutását.

Az ügynökség alapítója és szakmai vezetője Ferling József, a Pécsi Tudományegyetem címzetes egyetemi docense, korábban a Magyar PR Szövetség alelnöke, majd elnöke is volt.

Partnereik számára olyan profi belső és külső kommunikációs rendszereket terveznek, építenek és üzemeltetnek, amelyek eredményessé teszik a munkatársakkal, a beszállítókkal, a vevőkkel, vagy éppen a hatóságokkal kialakult kapcsolatok menedzselését a médiában, az interneten, a személyes kapcsolattartásban egyaránt.

A Magyar Marketing Szövetséghez történő kapcsolódás igényét a kommunikációs piacon és még inkább a kommunikációs megoldásokban tapasztalható integrálódás szülte. A FERLING-nél már az ügynökségi működés korai szakaszában megjelent a szakmai közösségekhez való tartozás igénye. Aktív résztvevői voltak olyan regionális közösségek létrehozásának,mint amilyen a 90-es években a Magyar PR Szövetség Baranya megyei tagozata volt, vagy amilyen napjainkban a Hírnévépítők elnevezéssel szerveződött szakmai klub, de kezdeményezői és aktív résztvevői volt konferenciák, workshopok programjainak is.

- Bízunk benne, hogy ezt az aktivitást a Magyar Marketing Szövetség keretei között is fenn tudjuk tartani, és - az Év honlapja pályázati  projekt komplex támogatásán túl is - gyorsan megtaláljuk azokat a témákat, melyekbe aktív módon bekapcsolódhatunk.  

Ferling Dávid ügyvezető igazgató, FERLING Kft.


Vissza