Ha szeretné megsokszorozni forgalmát és, ha növelné a piaci potenciált

Az Ön kérdése:

- Szeretné megsokszorozni forgalmát?

- Növelné a piaci potenciált?

A megoldásról bővebben a tovább gombra kattintva!

Megoldásunk:

 

A piaci helyzet jellemzésére használható mutató a penetrációs szint, amely megmutatja a tényleges eladások a lehetséges eladásokhoz viszonyított arányát, tehát a piac telítettségi szintjét.

A geomarketing eszköztárát felhasználva a piaci penetrációt kismé­retű területi egységekre lebontva is egyszerűen meghatározhatjuk. Tematikus térképen igen látványosan megjeleníthető eredményt összekapcsolva a többi elemzéssel, olyan kérdésekre kaphatunk vá­laszt, mint, hogy


-  hol érdemes hirdetni, azaz például hova érdemes sok szó­rólapot kiszórni,

- hol vannak még kiaknázatlan piacok,

-  illetve melyek a már telített piacok?

 

 

piaci penetráció

 

Regisztrált törzsvásárlóink száma az adott terület állandó népességéhez viszonyítva

 

 

A GDi Esri Magyarország által nyújtott térkép alapú elemzések kulcsfontosságú eszközöket jelentenek a marketing különböző területeinek sikeres fejlődéshez, a közösségi médián keresztül a hirdetéseken át a kuponok optimalizálásáig és az érzékenység-vizsgálatig.

 

Tanuljon a világ leginnovatívabb vállalataitól, jelentkezzen az Esri Magyarország ingyenes üzleti tanácsadására.


Vissza