Miért nem működik jól az egyik üzletem és a másik miért nem?

Megoldásunk:

A geodemográfiai szegmentáció a klasszikus szegmentációs folyamat geográfiai alapú megközelítését jelenti. Van már egy sikeresen működő üzletünk, a város egy másik pontján lévő, újonnan nyitott üzlet viszont nem váltja be a hozzá fűzött reményeket, pedig jól megközelíthető helyen fekszik, és jelentősebb konkurencia sincs a környéken? A probléma gyökere talán abban rejlik, hogy az új üzletünk környékén élők teljesen más jellemzőkkel bírnak. A geodemográfiai szegmentáció lényege, hogy a területi egységeket (pl. irányítószám szintjén) az ott élők különböző jellemzői alapján egy-egy kialakított szegmensbe soroljuk - a szegmensek kialakítása egy előzetes folyamat, melyben a térinformatika nyújt segítséget. Ha összehasonlítjuk a jól működő, illetve az újonnan nyitott üzletünk környékét, és azt kapjuk, hogy a két helyszín környezetében fekvő területek eltérő szegmensekbe sorolhatók, valószínűleg megtaláltuk a probléma okát. Következő üzletünk nyitásakor, felhasználva eredményeinket, már olyan helyszínt választhatunk, melynek környéke hasonló „lenyomattal” bír, mint első üzletünk.

geo

A GDi Esri Magyarország által nyújtott térkép alapú elemzések kulcsfontosságú eszközöket jelentenek a marketing különböző területeinek sikeres fejlődéshez, a közösségi médián keresztül a hirdetéseken át a kuponok optimalizálásáig és az érzékenység-vizsgálatig.

Tanuljon a világ leginnovatívabb vállalataitól, jelentkezzen az GDi Esri Magyarország üzleti tanácsadására:http://www.gdiesri.hu/uzleti-tanacsadas


Vissza

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.