Az Ön kérdése:

Szeretnék új üzleteket nyitni, milyen elemzések szükségesek ehhez?

Megoldásunk:

Ha egy cég egy új országba, régióba szeretne betörni, elengedhetetlen, hogy elemzéseken keresztül felmérje, mire számíthat és pontosan hol is érdemes megvetnie a lábát az adott országban vagy régióban. Ezt a feladatot jellemzően például PEST analízissel - a politikai, gazdasági, társadalmi és technológiai tényezők vizsgálatával -, vagy annak valamely tovább gondolt változatával végzik el. 

A demográfiai, gazdasági jellemzők térképen való ábrázolása, az összefüggések fejlett elemző eszközökkel való feltárása alapvető építőelem lehet egy ilyen jellegű elemzések elvégzéséhez.  A földrajzi dimenziót, mint információt, kezelni képes informatikai rendszerünkre alapozva kidolgozható olyan eljárás, amely az adott cég által fontosnak tartott szempontok alapján értékel egy-egy régiót. Az elemzést telephelyválasztási feladatként felfogva pedig arra is választ kaphatunk, pontosan hol érdemes megnyitni a tervezett új központot.

 

esriterkep

 

                   A foglalkoztatottság aránya a helyi állandó lakosság számához visszonyítva településenként.

 

A GDi Esri Magyarország által nyújtott térkép alapú elemzések kulcsfontosságú eszközöket jelentenek a marketing különböző területeinek sikeres fejlődéshez, a közösségi médián keresztül a hirdetéseken át a kuponok optimalizálásáig és az érzékenység-vizsgálatig.

 

Tanuljon a világ leginnovatívabb vállalataitól, jelentkezzen az GDi Esri Magyarország üzleti tanácsadására:http://www.gdiesri.hu/uzleti-tanacsadas


Vissza