Tizenkettő hazai topvállalati vezető, ismert marketing személyiség részvételével és a Magyar Marketing Szövetség támogatásával megalakult a Marketing Döntéshozók Klubja. Az alapítók között a magyar piac meghatározó márkáit gondozó cégek szakmai vezetői találhatóak, akik vallják, hogy a marketing azáltal teremt értéket, hogy az üzletet és a fogyasztókat alkotó módon köti össze.   

 

Gyakorlatias, az új piaci kihívásokra gyorsabban mozduló, a szakmai eredményeiket, gondolataikat a fogyasztó még jobb kiszolgálása érdekében egymással is megosztani képes új marketing szakmai szerveződés megalakításáról döntött 11 hazai topvállalat hazai marketingéletben ismert személyisége. A Marketing Döntéshozók Klubjának alapítói között ott találjuk az OTP Bank, a Magyar Telekom, a Szerencsejáték Zrt., a MasterCard, az UniCredit, a Provident, a SPAR, a SuperShop, az IBUSZ, a Neckermann és az Unicef szakmai vezetőjét.

 

A marketing szakma megrendelői oldalának ismert döntéshozóit tömörítő exkluzív klub annak szellemében végzi majd munkáját, hogy a marketing hidat kovácsol az üzlet és a fogyasztók között. Ehhez alkotó szakmai kapcsolatrendszer, folyamatos megújulási képesség és kreatív eszközhasználat szükséges – mondja a Magyar Marketing Szövetség keretein belül létrejött klub életre-hívója, Katona Norbert, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatóhelyettese.

 

 A klub platformot teremt, amelyen keresztül a tagok minőségi és működő szakmai kapcsolatrendszert érhetnek el, érdemi marketing- és kommunikációs szakmai párbeszédet folytathatnak, létező projektekhez kapcsolódhatnak illetve új, döntéshozókat célzó kezdeményezéseket indíthatnak útjukra.  Mindez a későbbiekben a vásárlók/ügyfelek számára is komoly előnyt jelenthet.

 

Napjainkban gyökeresen változnak a piaci körülmények, számos korábbi szakmai gyakorlat kíván gyors megújulást. Az alapítók a szélesebb közéletben és a felnövekvő generációkban is tudatosítani kívánják a hatásosan és hatékonyan reagáló marketing szakma értékteremtő szerepét, amely még hangsúlyosabban valósulhat meg a meghatározó szakemberek közös támogatásával.

 

A Marketing Döntéshozók Klubjának alapítói:

 

Bánhegyi Zsófia / Telekom

Bene Nikoletta / SPAR

Danks Emese / UNICEF

Diószegi Ágnes/Telekom

Dudás Krisztina / Provident

Hovanyecz Norbert / SuperShop

Kálmán Péter /Neckermann

Katona Norbert / Szerencsejáték Zrt.

Mondovics Péter / Mastercard

Nagy Zoltán Péter / OTP

Smid Beáta / Unicredit Bank

Termes Nóra / IBUSZ

 

fff

 

A képen Sütő Ágnes (Magyar Marketing Szövetség), Kálmán Péter (Neckermann), Katona Norbert (Szerencsejáték Zrt.), Mondovics Péter (Mastercard), Dudás Krisztina (Provident), Danks Emese (UNICEF), Bene Nikoletta (SPAR), Nagy Zoltán Péter (OTP Bank), Hinora Ferenc (Marketing Szövetség) látható.

 


Vissza