Domanyik Eszter, főosztályvezetőt, Városmarketing és Programszervezési Főosztály, Győr Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalától kérdeztük, hogy mit jelent számukra az Országos Városmarketing Díj.

 Mit jelent az Önök számára, hogy a Városmarketing Díj Ranglista 2015-2016 első helyén szerepelnek?

Büszkeséggel tölt el, annak a szakmai munkának az eredménye, amit hosszú évek óta a kollégáimmal folytatunk, mások számára is szembetűnő. Természetesen tisztában vagyunk azzal, hogy a szép szakmai eredmények nem valósulhatnának meg a városvezetés Győr fejlesztésére vonatkozó elkötelezett törekvései nélkül. A kisalföldi megyeszékhelyet egyszerre jellemzi az élet számos területén a folyamatos fejlődés, a régmúlt emlékeinek méltó megőrzése, bemutatása és a széleskörű összefogás. Örömteli számunkra, hogy az elmúlt két évre visszatekintve Győr tudta városmarketing szempontból a legtöbb jó példát felmutatni, így a ranglista élén állhat. A jövőben is igyekszünk rendezvényeinket magas színvonalon lebonyolítani és értékeinket mindenki számára akár egyedi megoldásokkal is bemutatni, hogy minél többen kedvet érezzenek személyesen is megtapasztalni ezeket.

 Mit tapasztaltak milyen sajtóvisszhangja volt az eseménynek?

A sajtó jeles képviselői közül sokan találták méltónak a témát arra, hogy foglalkozzanak vele, miközben tudjuk, hogy ezt ma már nem könnyű elérni, így tudatában vagyunk annak is, hogy mindig van hova fejlődni.

 Hogyan értékelik az elmúlt egy éves városmarketing teljesítményüket?

Nagy várakozásokkal tekintünk a 2017-es év elé, számos dologba vágtunk bele az elmúlt esztendőben, amely idén lát napvilágot. Az elmúlt év az előkészületek éve volt sok szempontból, nagyon sokat dolgoztunk Győr arculatának megújításán, mely első ízben a márciusi budapesti Utazás Kiállításon mutatkozik be nagyobb közönség előtt, gőzerővel készülünk Magyarország első olimpiai eseményének, az Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztiválnak (EYOF) a sikeres lebonyolítására. Elindítottuk egy turisztikai weboldal előkészítését, a Győr könyv frissítését, illetve egy új turisztikai kártya rendszer bevezetésének munkálatait is, csak hogy néhányat említsek azokból a nagyobb projektekből, melyekkel sokat foglalkoztunk 2016-ban. Bízom benne, hogy mind a célközönség, mind a szakma elismeréssel fog nyilatkozni a jövőben ezekről. Az EYOF-hoz kapcsolódóan decemberben lényegében lezárult az önkéntesek regisztrációja, mellyel elégedettek lehetünk, hiszen több mint 2200-an szeretnének részesei lenni az 50 európai országot megszólító nemzetközi sporteseménynek.

Természetesen az új feladatok mellett a régieknek is megfelelő időt szenteltünk és folytattuk azt a töretlen népszerűsítő munkát a marketing széles eszköztárán keresztül, melyet 2007-ben elkezdtünk. Összességében elégedettek vagyunk az elvégzett munkával és hasonló lendülettel és tervekkel vágunk neki az idei évnek is.

 Mit terveznek a következő évre?

A város teljes arculatának megújítása még számos feladatot tartogat számunkra. Az idei évben a fókusz az Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztiválra helyeződik, de igyekszünk minél szélesebb körben bemutatni és megismertetni az új arculatunkat is. Az EYOF miatt nem maradhatnak el a nagyobb városi eseményeink sem, így mind az EYOF, mind a városi programok széles körű népszerűsítése feladatunk. A tavasszal, nyár elején tervezzük bemutatni az EYOF hivatalos arcait, szponzorait, a hivatalos dalt, illetve májusban Magyarországra hozzuk az európai olimpiai lángot is, mely három hónapon keresztül járja majd az országot és bízunk benne, sokan fogják útján nyomon követni. Az EYOF nagyszabású nyitóünnepségére július 23-án kerül sor az ETO Stadionban, melyre sok embert várunk, előtte azonban szeretnénk, ha a város a dekoráción keresztül is olimpiai lázban égne.

Terveznek-e indulni a következő évben?

Terveink között szerepel, hogy az új projektjeinket bemutassuk a szakma számára, igyekszünk ezt majd az Országos Városmarketing díj 2017 pályázaton keresztül is megtenni.

 Mit tanácsolnak a jövő évi pályázóknak?

Merjenek nagyot álmodni és kihasználni a marketing adta széles eszköztárat értékeik bemutatására, hiszen a technikai fejlődés és a szokások megváltozása kisebb költségvetéssel is lehetővé teszi a szép eredmények elérését.


Vissza

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.