A 2015-ös év Marketing Fővárosa díj elnyerése a Városháza munkatársainak együttes sikere. Michl Józsefet, Tata Város polgármesterét kérdeztük, mit jelentett a díj a város számára.

 

Mit jelent az Önök számára, hogy 2015-ben elnyerték a Marketing Fővárosa címet?

Ahogy egy cég életében, úgy egy város életében is nagyon fontos, hogy a kifelé való megmutatkozása a lehető legjobb színvonalon történjen, ebben nagy segítség a mai kor marketing tudománya. Tatának azonban nincs külön marketingese a Városházán, nálunk a portástól a polgármesterig „kötelező” feladata mindenkinek a jó marketing gyakorlása, alkalmazása, s ennek a szemléletnek a létjogosultságát is igazolta a díj elnyerése számunkra.

Mit tapasztaltak milyen sajtóvisszhangja volt az eseménynek?

Itt Tatán, és a régióban komoly visszhangja volt, sok pozitív visszajelzést kaptunk, és a média beszámolt a sikerünkről. Országos szinten viszont keveset találkoztuk a verseny kommunikációjával, és az eredmények visszhangjával.

Hogyan értékelik az elmúlt egy éves városmarketing teljesítményüket?

Sokat fejlődtünk, de ez azt is jelenti, hogy persze még mindig van mit újítanunk, főleg abban a tekintetben, hogy minden munkatársunk érezze azt, hogy az általa elvégzett munka egyben marketing is, így nem mindegy például hogyan beszél az ügyfelekkel, hogyan telefonál, hogyan ír meg egy levelet, vagy hogyan igazít útba ide látogatókat az utcán. Mi marketing alatt nemcsak a kifelé ható kommunikációt vagy stratégiát értjük, ugyanis mindent azért hozunk létre, fejlesztünk, építünk, hogy az elsősorban a tataiaknak legyen jó. Az, ha egyébként mindez elnyeri az idelátogató vendégeink tetszését is, külön öröm számunkra. Marketing szempontból is az tehát az elsődleges célunk, hogy a tataiak értsék és megismerjék merre halad a város, hiszen miattuk csinálunk mindent. Ezért a Városháza, a város cégeinek és intézményeinek marketing tevékenységei is elsősorban a helyiek irányába hatnak, a munkájukon, a mindennapi tevékenységeiken keresztül.

Mit terveznek a következő évre?

Folytatjuk a marketing tevékenységünk előbb részletezett tudatosítását, s keressük a lehetőségeket például olyan helyi képzések megvalósítására, amelyek segítik ezt a szemléletet.

Terveznek-e indulni a következő évben?

Mindenképpen indulunk, 2017-ben is itt leszünk.

Mit tanácsolnak a jövő évi pályázóknak?

Azt, hogy bátran induljanak, mert nemcsak annál értékesebb a díj, minél többen indulnak el érte, hanem azért is, mert a pályázat egy jó inspiráció arra, hogy egy város komolyan vegye a saját marketing tevékenységet.

 


Vissza

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.