Az igazán ütős kommunikációhoz ismerni kell a célközönséget, olvasni kell a gondolataikat. Intelligens szövegbányászati megoldások alkalmazásával rengeteget tudhatunk meg ügyfeleink elvárásairól, problémáiról, kérdéseiről és érzéseiről. Az online véleménynyilvánítás életünk mindennapos elemévé vált, az így világot látó szöveges tartalmak pedig nagyon értékes inputját képezhetik a tudatos marketingtervezésnek, irányt mutathatnak egy adott termék vagy szolgáltatás javításához, fejlesztéséhez, közelebb vihetnek a célcsoport megértéséhez, az őket legjobban megszólító kommunikációs üzenetek megfogalmazásához, kampányok kialakításához.

A Neticle alábbi tanulmányában az étteremmarketing példáján mutatja be miképp építhetünk a visszajelzések automatikus tartalom- és véleményelemzésére.

Link: https://neticle.hu/files/neticle_techsational_marketing_whitepaper.pdf


Vissza