Szeptember elején két év inaktivitás után kapott most újabb lendületet a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata, részben a hazai sport és gazdasági élet élénkülése, részben a terület fejlődési és fejlesztési szükségessége okán. A tagozat alapítói az elnöki megbízatásra Nagy Lászlónak a Havas Media Sports & Entertainment vezetőjének, míg a két alelnöki pozícióra Németh Ottónak, Henkel Magyarország üzletág igazgatójának és Major Balázsnak a Karma Production ügyvezetőjének szavaztak bizalmat. A megbízatásuk három évre szól.

 

Szeptember 6-án tartotta a Magyar Marketing Szövetség Sport Marketing Tagozata alakuló ülését. A tagozat két év inaktív működés után kíván újra a tettek mezejére lépni. Céljuk a hazai sport és gazdasági élet élénkítése, emellett a terület fejlődésében és fejlesztésében is kiemelt katalizátor szerepet kívánnak betölteni. A tagozat küldetésének tekinti a sport marketing hazai szereplőinek összefogását, a sport marketing tudományos és sport szakmai elismertségének erősítését és a gazdasági életben történő sikeres és hatékony alkalmazásának elősegítését. Ezen tevékenység által kíván hozzájárulni a hazai sportélet és a sporttal kapcsolatos társadalmi és gazdasági folyamatok fejlődéséhez, nemzetközi elismertségének növeléséhez.

A tagozat vezetőséget is választott, melynek eredményeként Németh Ottó és Major Balázs alelnök, Nagy László pedig elnökként vállalt tisztséget a tagozat elkövetkező három éves ciklusában. Németh Ottó nevéhez olyan sportprojektek marketing tevékenysége kapcsolódik, mint a Szalay Dakar Team szponzorációs tevékenysége, vagy éppen az idén tavasszal lezajlott Magyar Everest Expedíció, amelynek keretében Klein Dávid és Suhajda Szilárd próbálta oxigénpalack nélkül meghódítani a Mount Everestet. Major Balázs neve a nemzetközi Red Bull Air Race versenyek, vagy a nemrégiben itthon rendezett FISE extrém sport világbajnokság produkciós partnereként lehet ismerős. Nagy László a Havas Sports & Entertainment révén egyedi rálátással bír a nemzetközi sport marketing trendekre emellett több nemzetközi hirdető sport marketing aktivitásának kialakításában vett részt, mint például a KIA Fan Zone-ok létrehozása a fővárosban és több vidéki helyszínen a foci EB alatt.

A tagozatban szerepet vállaló szakemberek elsődleges feladatuknak tekintik a sport marketing szakma oktatóinak, kutatóinak, művelőinek és a vállalati gyakorlatban működő felhasználóinak összefogását és a sportmarketing szakmai érdekek érvényesítését a gazdaság minden területén.

Emellett a tagozat feladata, a sportmarketing hazai fejlesztése, egy a sportért és a marketingért tett közös felelősségvállalás kialakítása, melynek keretén belül professzionális és piacbarát alapok mentén kerülnének kialakításra a sport marketing hazai működésének egységes alapjai.

Ezek előmozdítása végett a tagozat rendszeresen tervez a jövőben olyan konferenciákat szervezni, amelyek lehetőséget teremtenek a sport marketingben érintett szereplők marketing szakmai edukálására és a sportolók, egyesületek és szövetségek valamint a hirdetők, szolgáltatók közötti párbeszéd kialakítására.

A tagozat örömmel várja minden érdeklődő jelentkezését az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címen, illetve a tagok jelentkezését segítendő a közeli jövőben tervezi egy önálló facebook csatorna működtetését, valamint rendszeres hírlevél kiadását is.


Vissza

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.