Saját hírek

Iványi Tamás: A fogyasztói tartalmak előre törése

2015-ben Faragó Hildától olvashattuk, hogy napjaink turistái számára a város adottságai, a látványosságok már nem elegendőek, élményekre vágynak. Ezeket örömmel osztják meg, melyhez a leginkább kézenfekvő megoldás az okostelefonok és a közösségi média használata. Korábbi cikkeinkben már foglalkoztunk az okostelefonos applikációk és a készülékek technológiai lehetőségeivel, azonban érdemes hangsúlyt fektetni arra is, hogyan jön keletkezik az utazási döntést segítő tartalom, milyen összetevőkből áll ez a tartalom, és ki hozza ezeket létre.

Bővebben: Iványi Tamás: A fogyasztói tartalmak előre törése

2017: Városmarketing trendek

Természetesen minden új év kezdetekor nagyok a várakozásaink, bízunk a sikeres jövőben, s ígérjük, hogy jobban, s mást fogunk csinálni, mert ugye csak azok lesznek sikeresek, akik változtatnak, igazodnak az új trendekhez, lehetőségekhez. 2017-ben nincs „városmarketing-történeti fordulatra” utaló trend, de láthatóan erősödnek a korábbi években már látható piaci, társadalmi és szakmai elvárások, válaszfolyamatok, s az új technológiák teremtette kihívásokra is folyamatosan reagálni kell. Mindezek önmagukban is „korszakosak”, nagy jelentőségűek.

Bővebben: 2017: Városmarketing trendek

Interjú a 2016-os Városmarketing Díj "Okos Város" különdíjasával, Debrecennel

2016-ban Debrecen városa 3 gyémánt díjat, valamint az Okos Város különdíjat is elnyerte. A PW Studio Kft. színvonalas szakmai munkájával 3 díjhoz is hozzájárult. Bár Debrecenben számos IT cég működik, a PW Studio azon kevesek egyike, akik komplex szolgáltatással, kvalifikált szakemberekkel hosszú távú szolgáltató partner ügyfeleik számára.

A díjról és Debrecen város dinamizmusáról beszélgettünk a cég jogi képviselőjével, Enyedi Mártával. 

Bővebben: Interjú a 2016-os Városmarketing Díj "Okos Város" különdíjasával, Debrecennel

6 + 1 aktuális marketing trend, ahogy a Marketing Döntéshozók Klubja látja

Mi változik a marketing területén azzal, hogy már nem 2016-ot, hanem 2017-et írunk? Fontos tudatosan megközelíteni, hogy a 2017-es esztendő számunkra, szervezeti marketingvezetők számára a szintetizálás és az új, stabil alapok lerakásának, illetve az első stabil lépések megtételének strukturált időszaka lehet – mondja Katona Norbert, Szerencsejáték Zrt. (Marketing Döntéshozók Klubja, alapító tag, a klub „életre-hívója”). Ha nem projektben gondolkozunk, akkor alapvetően minden év erről szól a vezetők számára – teszi hozzá a jelentős hazai márkákat gondozó marketingvezetőket tömörítő klub főszervezője.  

Bővebben: 6 + 1 aktuális marketing trend, ahogy a Marketing Döntéshozók Klubja látja

Szemezgetés a 2016-os Országos Városmarketing Díj sajtószemléjéből az Observer közreműködésével

2016-ban is kiosztottuk 8 kategóriában a Városmarketing Díjat. 35 város képviseltette magát a megmérettetésen, melyek közül a budapesti XIII. kerület 6 Városmarketing Gyémánt Díjla lett a "2016-os év Marketing Fővárosa" és elnyerte a "Városmarketing Nagykövete" címet is. 

Bővebben: Szemezgetés a 2016-os Országos Városmarketing Díj sajtószemléjéből az Observer közreműködésével

Michl József, Tata Város polgármesterét kérdeztük, mit jelentett a város számára 2015-ben elnyerni a Marketing Fővárosa címet

A 2015-ös év Marketing Fővárosa díj elnyerése a Városháza munkatársainak együttes sikere. Michl Józsefet, Tata Város polgármesterét kérdeztük, mit jelentett a díj a város számára.

Bővebben: Michl József, Tata Város polgármesterét kérdeztük, mit jelentett a város számára 2015-ben elnyerni...

Marketing trendek 2017 - mire kell koncentrálni? – folytatódó és újonnan felbukkanó trendek

„Nem elsősorban új áttörések, hanem erősödő, meglévő tendenciák, s arányeltolódások lesznek jellemzőek…”

Az MMSZ Elnöksége az alábbi folytatódó és újból felbukkanó trendeket látja 2017-re. A domináns digitalizációs tendenciák mellett azonban fontos, hogy az érték- és emberközpontú kommunikációra is nagy hangsúlyt fektessünk, hiszen a személyek szerepének erősödése a márka és a fogyasztó egymásra találásában és a bizalom építésében nélkülözhetetlen. Egyre inkább az üzleti és társadalmi értékek összhangja – egy holisztikus, felelős marketing – elvei alapján kell meghozniuk a marketingeseknek a stratégiai és taktikai döntéseiket minden marketing területen, a termékfejlesztéstől, az értékesítésen át a kommunikációs tevékenységig egyaránt.

Bővebben: Marketing trendek 2017 - mire kell koncentrálni? – folytatódó és újonnan felbukkanó trendek

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.