Saját hírek

Tata városa lett a Marketing Fővárosa 2015-ben! - Országos Városmarketing Díj

2015. május 28-án került sor az első Országos Városmarketing Díj pályázat díjátadójára, melynek a Médiapiac Márkaépítés konferenciájának az MMSZ-el közös szervezésű városmarketing szekciója adott otthont. 

Letöltések
Download this file (OVM_terkep_2015_web.pdf)OVM_terkep_2015_web.pdf3374 kB
Bővebben: Tata városa lett a Marketing Fővárosa 2015-ben! - Országos Városmarketing Díj

Sportmarketing: az előny behozhatatlan, de a Fradi méltó helyére kerülne - Sportmarketing határok nélkül beszámoló

Május 7-én, csütörtökön kilencedik alkalommal került megrendezésre Budapesten a Sportmarketing Újragondolva Meetup, amely ezúttal a sportmarketing nemzetközi trendjeivel, azok magyar résztvevőivel foglalkozott. Többek között a belga válogatott közelmúltbeli sikertörténetéről, a nemzetközi szinten is hatalmas sikert ígérő Teqballról, illetve a Ferencváros márkaépítési stratégiájáról is hallhattunk előadásokat.

Bővebben: Sportmarketing: az előny behozhatatlan, de a Fradi méltó helyére kerülne - Sportmarketing határok...

Márkaépítés konferencia

A Médiapiac szervezésében május 28-án kerül megrendezésre Márkaépítés 2015 konferencia "Márkamenedzsment válság után címmel" Larus Rendezvényközpontban. A konferencián a vendégtéma a városmarketing, ahol először adjuk át közösen a konferencia szervezőivel az első városmarketing díjakat. A konferencián a Márkamonitor a városmarketing szekció befogadásával lehetőséget biztosít arra, hogy a pályázók és a városmarketing területén dolgozók, érdeklődők a szakterület legújabb trendjeiről informálódjanak, miközben a települések példája más területen tevékenykedő marketingszakemberek számára is inspiráló lehet.

Bővebben: Márkaépítés konferencia

Sportmarketing Újragondolva Meetup - Sportmarketing határok nélkül

A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozatának közreműködésével május 7-én a sportmarketing nemzetközi trendjeit körüljáró meetupot rendeznek.  Nemcsak a téma lesz nemzetközi, hanem maga a rendezvény is nemzetközivé bővül, ugyanis egy külföldi sportmarketing ügynökség vezetője is csatlakozik az előadókhoz. Színvonalas előadások és érdekes programok várják az érdeklődőket. A tagozat teljes jogú tagjainak a részvétel térítésmentes, az egyéni és diák tagoknak 50 % kedvezmény jár a teljes árú belépőből.

Bővebben: Sportmarketing Újragondolva Meetup - Sportmarketing határok nélkül

Innováció és design - Kézmelegítős citylight

Vállalati tagunk, a JCDecaux az innovatív utcabútorok területén már bizonyította úttörő szerepét, amelyet folyamatos fejlesztésekkel, technikai megoldásokkal próbál megőrizni. Nemrégiben egy újabb kiváló ötlettel rukkolt elő az innováció és design területén annak érdekében, hogy a hirdetett márka minél inkább kitűnjön a reklámzajból.

Bővebben: Innováció és design - Kézmelegítős citylight

Életműdíjat ad át a 25. évi fennállása alkalmából az MMSZ

Szövetségünk idén tölti be a 25. életévét, melynek alkalmából május 26-án 13.30 órakor a Gellért Hotelben egy születésnapi ünnepséggel egybekötött, kibővített Közgyűlést tart. Ezen a Közgyűlésen ünnepélyes keretek közt kerül sor egy - az MMSZ által a negyedévszázados jubileum alkalmával alapított - Életműdíj és az "Év marketing nagykövete" elismerés átadására.

Bővebben: Életműdíjat ad át a 25. évi fennállása alkalmából az MMSZ

Az MMSZ megalapította az Országos Városmarketing Díjat

SAJTÓHÍR

Örömmel tájékoztatjuk, hogy a Magyar Marketing Szövetség megalapította az Országos Városmarketing Díjat, mellyel az előző év szakmailag legjobb városmarketing kampányait, programjait kívánja elismerni a Városmarketing gyémánt védjeggyel. A legtöbb gyémántot összegyűjtött város lesz az év Marketing fővárosa, míg a legtöbb gyémántot gyűjtő megye a „Marketingaktív megye”.

Bővebben: Az MMSZ megalapította az Országos Városmarketing Díjat

Forma Display- shopper és POS kutatás a magyarországi hipermarket láncokban

Vállalati tagunk, a Forma Display kutatási Üzletága az ETresearch az elmúlt hónapokban az amerikai és a magyar POPAI (Point of Purchase Advertising International) és néhány világ márka megbízásából, valamint a három legnagyobb hazai hipermarket lánc támogatásával bolti vásárló kutatást végeztek, melynek legfőbb célja a vásárlási szokások felmérésén túl a másodlagos kihelyezések működésének, hatékonyságának vizsgálata volt.

Bővebben: Forma Display- shopper és POS kutatás a magyarországi hipermarket láncokban

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.