Szakmai hírek

A4C promóciós kalandjai - Érdekességek 2017-ből

Érdekel a promóciók világa? Hogyan működik az offline promóció a digitalizált világban? 

Vállalati tagunk, az A4C a tavalyi évben több mint 50 promóciót bonyolított le. A 2017-es év hozott bőven érdekességeket számukra, melyből felvillantanak néhányat a teljesség igénye nélkül. 

Letöltések
Download this file (A4Cpromociok_2017.pdf)A4Cpromociok_2017.pdf253 kB
Bővebben: A4C promóciós kalandjai - Érdekességek 2017-ből

Az Ön cége már megfelelően felkészült a GDPR-ra? Tudja, hogy milyen szempontokat kell figyelembe venni a felkészülés során?

A GDPR egy uniós rendelet, vagyis rendeletként nem követeli meg a helyi jogba való átültetést (a szabályozásnak közvetlen hatása van), ezért minden, adatkezelésben és -feldolgozásban részt vevő szervezetnek tisztában kell lennie azzal, hogy a rendelet az általa előírt kötelezettségek tekintetében közvetlenül kiterjed rá. A GDPR hangsúlyozza az adatkezelések és az adatkezelők átláthatóságát, biztonságát és elszámoltathatóságát, ugyanakkor szabványosítja és erősíti az európai polgároknak az adatvédelemre vonatkozó jogát. A GDPR olyan új elemeket és jelentős fejlesztéseket vezet be, amelyek a személyes adatok feldolgozásában részt vevő valamennyi szervezet számára részletes vizsgálatot igényelnek. A GDPR egyes elemei bizonyos szervezeteknél relevánsabbak, mint mások, és fontos és hasznos azon területek azonosítása és feltérképezése, amelyek a legnagyobb hatást gyakorolják a vállalkozások tevékenységére.

Bővebben: Az Ön cége már megfelelően felkészült a GDPR-ra? Tudja, hogy milyen szempontokat kell figyelembe...

Annyit ér egy fejlesztés, amennyit tudunk róla?

Az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. a városmarketing kutatásának keretében vizsgálta az okosváros projektek médiaképét, olyan kérdésekre keresve a választ, mint hogy mennyire hatékony a városok kommunikációja, hogyan tematizálja a sajtó az okosváros fejlesztéseket, és mi jut el ezekből a nagyközönséghez.

Bővebben: Annyit ér egy fejlesztés, amennyit tudunk róla?

Versenytársfigyelés közösségi média elemzéssel

A közösségi média adatainak összegyűjtése és elemzése nemcsak arra alkalmas, hogy a saját cégünk online reputációjával legyünk tisztában, hanem valós időben nyomon követhetjük a versenytársaink internetes ténykedését és eredményességét a róluk szóló, publikusan elérhető találatok alapján.  Ehhez nem kell mást tenni, mint a Neticle Media Intelligence kezelőfelületén pár kattintással a megfelelő riportot létrehozni  (kérésre a személyre szabásban is segítséget tudunk nyújtani), és átpörgetni a piaci vetélytársakkal kapcsolatos említéseket.  Mutatjuk, hogyan. 

Bővebben: Versenytársfigyelés közösségi média elemzéssel

Nemzedékek és okosodás: A marketing 4+1 kiemelt trendje 2018-ban

 

2018-ban megállás nélkül „okosodnak” az eszközök, miközben tovább szegmentálódnak a fogyasztók – mindeközben pedig nekünk, marketingeseknek gyorsan le kell követnünk a változásokat, sőt azok élére kell állnunk. A következőkben azt mutatjuk meg, hogy milyen trendeket várnak a Magyar Marketing Szövetség keretén belül működő Marketing Döntéshozók Klubja tagjai 2018-tól és melyek lesznek az előttünk álló esztendő fő szakmai kihívásai.

Bővebben: Nemzedékek és okosodás: A marketing 4+1 kiemelt trendje 2018-ban

Készülj tudatosan a karácsonyi online vásárlásdömpingre - Így kerüld ki az e-vásárlás buktatóit

A november utolsó péntekére eső Black Friday az adventi ajándékbeszerző időszak előfutára kereskedelmi szempontból. Éppen ezért a november végi fekete péntek utózöngéi, vásárlói visszajelzései sokat elárulnak arról, milyen negatív tapasztalatok után választják a vásárlók a kézzel fogható kosarat a virtuális helyett.

Bővebben: Készülj tudatosan a karácsonyi online vásárlásdömpingre - Így kerüld ki az e-vásárlás buktatóit

Megjelent Dr. Törőcsik Mária új könyve

Self-marketing: Személy és marketing kapcsolatok

"Törőcsik Mária könyve a marketing kiterjesztett felfogásának elvét követi, amikor az egyén és a marketing viszonyát boncolgatja. A tőle megszokott élvezetes stílusban vezeti be az olvasót a téma összes dimenziójába. Meríthetünk belőle a saját élethelyzeteink megoldásához, de segíti a könyv a sikeres vagy éppen kudarcos életutak megértését is. 
Különös erénye a kötetnek, hogy témája nem csak a marketingszakemberek számára érdekes, valamint az, hogy a tartalom minden korosztályt képes megszólítani."

Veres Zoltán
egyetemi tanár
Pannon Egyetem

Bővebben: Megjelent Dr. Törőcsik Mária új könyve

GLIX néven új fotóügynökség indult

Hiánypótló szolgáltatással állt elő három szakember. Szembe mennek az arcnélküliséggel, chatbotok helyett a személyes kapcsolattartásban hisznek.  24 órás ügyfélszolgálattal, országos fotós hálózattal, szerzői jogi tanácsadással és szakmai bloggal indul a glix.hu, ami a fotóügynökségi szolgáltatást elegyíti az egyedi gyártással. 40 millió képpel indul az oldal. 

Bővebben: GLIX néven új fotóügynökség indult

A médiafigyelés jövőjét hozza el a megújult Neticle

Hazánk piacvezető online médiamonitoring cége, a Neticle megújult rendszerrel jelentkezik a nemzetközi social listening piacon. A Neticle Media Intelligence egyik különlegessége, hogy mesterséges intelligencia alapú, optimalizált kezelőfelületet kapott, az automatikus véleményelemzés mellett automatikus insight felismeréssel és megfogalmazással fokozza a felhasználói élményt. A friss verzió 5 év tapasztalata és több mint 100 ügyfél visszajelzései  alapján jött létre. A bevezetett egyedi termékfunkciók az online médiafigyelés és –elemzés jövőjét vetítik előre. 

Bővebben: A médiafigyelés jövőjét hozza el a megújult Neticle

Új marketingkonferencia debütált a siófoki Aranyparton

135 fő vett részt Siófokon egy új marketingkonferencián, az Ecommerce Plage-on. A 2 napos rendezvény célja az volt, hogy az e-kereskedők úgy kaphassanak friss marketingtudást, hogy közben a konferencia félig nyaralásnak számít. Ezzel a szervező Kreatív Kontroll és a főtámogató AionHill azt kívánta bebizonyítani, hogy lehet szórakoztató és pihentető marketingkonferenciát rendezni.

Bővebben: Új marketingkonferencia debütált a siófoki Aranyparton

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.