Szakmai hírek

Új marketingkonferencia debütált a siófoki Aranyparton

135 fő vett részt Siófokon egy új marketingkonferencián, az Ecommerce Plage-on. A 2 napos rendezvény célja az volt, hogy az e-kereskedők úgy kaphassanak friss marketingtudást, hogy közben a konferencia félig nyaralásnak számít. Ezzel a szervező Kreatív Kontroll és a főtámogató AionHill azt kívánta bebizonyítani, hogy lehet szórakoztató és pihentető marketingkonferenciát rendezni.

Bővebben: Új marketingkonferencia debütált a siófoki Aranyparton

Reklámadó újratöltve - Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda, Jogi Blokk

2014. nyarán lépett hatályba a Reklámadó törvény (2014. évi XXII. törvény), amelyet egy 2015. nyarán meghozott módosítással igyekezett a jogalkotó összehangolni a Reklámtörvény (2008. évi XLVIII. törvény) szabályaival, koherensnek vélt rendszert létrehozva ezzel a reklámpiacon, annak minden egyes szereplőjét beillesztve egy, a valóságban létezőnek vélt kategóriába. 

Bővebben: Reklámadó újratöltve - Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda, Jogi Blokk

3 TERÜLET, AHOL KOMMUNIKÁCIÓS CÉGKÉNT KAMATOZTATNI TUDOD A SOCIAL LISTENINGET

Kommunikációs cégként (legyen szó szinte bármilyen területéről) fontos lehet számotokra kutatások és visszamérések készítése egy-egy megbízás, projekt előtt, közben és után. Azonban nem kell megállnotok a fókuszcsoportok eredményeinél és a kampány utáni szám-cunaminál ha egy hatékonyabb eszközzel gyorsabban kerülhettek hasznos insightok birtokába.

Bővebben: 3 TERÜLET, AHOL KOMMUNIKÁCIÓS CÉGKÉNT KAMATOZTATNI TUDOD A SOCIAL LISTENINGET

Dinamikusan erősödik az internetes kereskedelem

Jó lóra tettek azok, akik webáruházat nyitottak, mert exponenciálisan növekszik e boltok forgalma, és öt éven belül megduplázódik a jelenleg több mint 300 milliárdosra becsült érték – hangzott el Kis Gergely internetkutató előadásában a kamara, valamint az RG Stúdió Kft. szervezésében megvalósult I. Déldunántúli Online Marketing Konferencián.

Bővebben: Dinamikusan erősödik az internetes kereskedelem

Vlogger-kérdés a weben: vajon tényleg segíti márkánkat a vloggerek általi ajánlás?

 

Mára már általános marketingeszközzé vált a vloggerek (=videóbloggerek) általi termékajánlás. A szépségiparon túl egyre több terület fedezi fel az ebben rejlő potenciált: belőhető a célcsoport, az elérésszám is szinte garantált. Azonban az ilyen termékajánlások- és elhelyezések utóélete csak részben mérhető: úgyhogy a Neticle most megnézte hogyan csapódnak le a vlogger-ajánlások a weben.

Bővebben: Vlogger-kérdés a weben: vajon tényleg segíti márkánkat a vloggerek általi ajánlás?

Milyen területeken segít a social listening? II. – Toborozástámogatás, a célcsoport kiismerése

A toborzástámogatás egyre szélesebb fogalomkört és eszköztárat jelent, mind a munkaerő-összetétel változásának, mind a technológiai fejlődésnek köszönhetően. Cikkünkben most egy új eszköz, a social listening employer branding és toborzás támogató lehetőségeit vizsgáltuk.

Bővebben: Milyen területeken segít a social listening? II. – Toborozástámogatás, a célcsoport kiismerése

A Kereskedelmi Marketing útjára indította Az Év Kereskedelmi Kampánya pályázatot március 09-én!

A Kereskedelmi Marketing által életre hívott Az Év Kereskedelmi Kampánya az első olyan marketing díj hazánkban, amely:
– Magyarországon működő gyártók, nagykereskedők és kereskedelmi cégek kampányaira fókuszál,
– szeretné felhívni a Magyarországon működő cégek és vásárlók figyelmét a kreatív, ötletes kampányok létjogosultságára,
– egy újfajta, modernebb marketing kultúrát honosítana meg,
– a kreativitást, a bátor és ötletes marketing kampányokat díjazza.

Bővebben: A Kereskedelmi Marketing útjára indította Az Év Kereskedelmi Kampánya pályázatot március 09-én!

Visszahívták a Kreatív Kontroll ügyvezetőjét

A Kontroll Csoport mint a Kreatív Kontroll Kft. tulajdonosa bejelenti, hogy 2017. március 1-jén visszahívja a tartalommarketing-ügynökség ügyvezetőjét. Sipos Zoltán 2011-ben alapította a céget, idén azonban az eddigi tartalomfejlesztés helyett a tartalomterjesztés irányában folytatja szakmai munkáját.

A Kreatív Kontroll a megváltozott piaci környezet és ügyfélportfólió miatt alapvető átalakuláson megy keresztül március folyamán. Az új ügyvezető igazgató Elekes Tibor. A cégnél ezzel együtt megszűnik a kreatív vezetői pozíció, az operatív vezetést pedig szülési szabadság miatt Sólyom Bence veszi át. Sipos Zoltán a cég stratégiai igazgatójaként folytatja, valamint új vállalkozását, a Direkt Online-t építi föl.

A Kontroll Csoport köszöni az egy hónap híján hatéves munkát.

Új, vállalkozókra szabott könyv segít több millió forintos sajtóhelyeket szerezni ingyen

Március 3-án jelenik meg Kádár Tímea könyve: „Hogyan kerülj a sajtóba ingyenesen – akkor is, ha nincsenek kapcsolataid?”. A Kreatív Kontroll adja ki a könyvet új üzletáguk keretében (Kreatív Kontroll Könyvtár), és a 168 oldalas könyv a kkv-knak segít, hogy érdemi sajtókapcsolatokat építsenek ki és releváns médiamegjelenésekhez jussanak. A megjelenést március 3-án 18:00-kor könyvbemutatóval ünneplik, a Nem Adom Fel Caféban Kádár Tímea dedikál és előad.

Bővebben: Új, vállalkozókra szabott könyv segít több millió forintos sajtóhelyeket szerezni ingyen

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.