Szakmai hírek

„Én szeretnék lenni a magyar Tim Ferriss” - interjú Szántó Péterrel a Piac&Profit jóvoltából

Startupból sikeres vállalkozás: kevés példát látunk erre, különösen egy olyan turbulens piacon, mint az online marketing. Mi vezet arra egy fiatalembert, hogy ezen a területen érvényesüljön, merre tart a céges kommunikáció a digitális térben, és megmarad-e negyedik hatalmi ágnak a média? Ezekre a kérdésekre kereste a Piac és Profit a választ Szántó Péterrel, a SpringTab alapítójával. 

Bővebben: „Én szeretnék lenni a magyar Tim Ferriss” - interjú Szántó Péterrel a Piac&Profit jóvoltából

Interjú Papp Gáborral, a The Pitch alapítójával a hazai marketingszakma jelenéről és jövőjéről

A hazai marketing szakma jelenéről és jövőjéről kérdeztük Gábort. Az interjúból többek között kiderül, hogy véleménye szerint merre tart  az online marketing, akár itthon, akár világ szinten, hogyan ítéli meg a hazai marketingszakma felkészültségét, valamint választ kaptunk arra is, hogy  Gábor szerint hogyan lehet eldönteni azt, hogy valaki jó szakértő-e, segíthet-e a megítélésen egy minősítő rendszer bevezetése?

Bővebben: Interjú Papp Gáborral, a The Pitch alapítójával a hazai marketingszakma jelenéről és jövőjéről

Promóciós forródrót! Miért üzemeltessünk hotline-t/hotmail-t egy promóció alatt?

Fontos szempont a promóciók professzionális és gördülékeny lebonyolításához a játékosokkal történő folyamatos kommunikáció biztosítása.
Egyrészt mindig adódhat olyan technikai vagy egyéb szervezési, lebonyolítási probléma, ami vis major esetként jelentkezik a promóció indulása után. Ekkor a legjobb, ha azonnal tudunk reagálni a résztvevők vélt/valós elégedetlenségére, így megakadályozhatjuk a negatív hírek terjedését.
Másrészt a felhasználói élmény biztosításához elengedhetetlen, hogy a játékosok feltehessék technikai vagy szervezést érintő kérdéseiket, melyre egy célirányosan erre biztosított csatornán keresztül kapnak választ.

Miért üzemeltessünk hotline-t/hotmail-t egy promóció alatt? Az alábbi pdf-re kattintva megtudhatod.

 

 

 

 

Élj együtt a piacoddal – Mire jók az automatizált szofisztikált riasztások?

Neked is gondot okoz, hogy valós időben begyűjts minden releváns (de csakis releváns) infót a piacoddal kapcsolatos témákról? Mérgelődtél már azon, hogy megint elment melletted egy hottopik-vonat, és nem sikerült felülni rá? Szinte lehetetlennek gondolod napi szinten monitorozni az online diskurzusokat, hogy értékes információhoz juss a piacodon uralkodó közhangulatról, fogyasztó véleményekről? Nem is kell manuálisan megtenned, az automatizált social listeninget éppen erre találták, találtuk ki.

Bővebben: Élj együtt a piacoddal – Mire jók az automatizált szofisztikált riasztások?

Felsőoktatási mentorprogramot indított az Observer Médiafigyelő Kft.

Az OBSERVER médiafigyelő új célkitűzéssel indította a 2018-as évet, amelyhez két korábbi esemény adta az alapötletet. Az elmúlt évben Magyarország első és legnagyobb médiafigyelője támogatóként csatlakozott az Országos Média Diákversenyhez, illetve az Országos Városmarketing verseny Smart City diákversenyéhez. A vállalat idén indította el felsőoktatási mentorprogramját, a leendő fiatal szakemberek médiafigyelési- és elemzési ismereteinek bővítése érdekében.

Bővebben: Felsőoktatási mentorprogramot indított az Observer Médiafigyelő Kft.

Sikerrel zárult a Médiapiac idei első konferenciája, a Megoldókulcs - Beszámoló az eseményről

A Médiapiac február 21-i, sikerrel zárult konferenciáján a hallgatóság a legilletékesebbektől, a médiahatóság, a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság szakembereitől tudhatta meg, milyen változásokat hoz a cégek életében az új adatvédelmi szabályozás, a GDPR és az uniós szerzői jogi reform.

Bővebben: Sikerrel zárult a Médiapiac idei első konferenciája, a Megoldókulcs - Beszámoló az eseményről

Mélyinterjút készítettünk Sipos Zoltánnal a Kreatív Kontroll, Magyarország vezető szövegíró ügynökségének stratégiai igazgatójával

Az interjúból többek között kiderül, hogy szerinte mi a legnagyobb gond a kkv marketing szakmában, hogy mitől válik valaki jó szakértővé, mitől lesz jó egy képzés, konferencia, illetve mit gondol egy minősítő rendszer bevezetéséről?

Bővebben: Mélyinterjút készítettünk Sipos Zoltánnal a Kreatív Kontroll, Magyarország vezető szövegíró...

Automatizált social listening, avagy a hatékonyságmérés forradalmi módszere

Kétségtelen, hogy a marketing szakma egyik legnagyobb kihívása a reklámok hatékonyságának mérése és bizonyítása. Azt gondolnánk, az internet uralta világban, ahol minden reakció vagy hozzászólás nyomonkövethető, ez könnyű feladat, pedig valójában pont, hogy a hatalmas tartalomzaj miatt nehéz a visszajelzéseket figyelni szakértői segítség nélkül. A Neticle Media Intelligence-nek hála azonban nem is nekünk kell eligazodnunk az online kommunikáció labirintusában – az automatizált social listening ezt megteszi helyettünk.

Bővebben: Automatizált social listening, avagy a hatékonyságmérés forradalmi módszere

A4C promóciós kalandjai - Érdekességek 2017-ből

Érdekel a promóciók világa? Hogyan működik az offline promóció a digitalizált világban? 

Vállalati tagunk, az A4C a tavalyi évben több mint 50 promóciót bonyolított le. A 2017-es év hozott bőven érdekességeket számukra, melyből felvillantanak néhányat a teljesség igénye nélkül. 

Letöltések
Download this file (A4Cpromociok_2017.pdf)A4Cpromociok_2017.pdf253 kB
Bővebben: A4C promóciós kalandjai - Érdekességek 2017-ből

Az Ön cége már megfelelően felkészült a GDPR-ra? Tudja, hogy milyen szempontokat kell figyelembe venni a felkészülés során?

A GDPR egy uniós rendelet, vagyis rendeletként nem követeli meg a helyi jogba való átültetést (a szabályozásnak közvetlen hatása van), ezért minden, adatkezelésben és -feldolgozásban részt vevő szervezetnek tisztában kell lennie azzal, hogy a rendelet az általa előírt kötelezettségek tekintetében közvetlenül kiterjed rá. A GDPR hangsúlyozza az adatkezelések és az adatkezelők átláthatóságát, biztonságát és elszámoltathatóságát, ugyanakkor szabványosítja és erősíti az európai polgároknak az adatvédelemre vonatkozó jogát. A GDPR olyan új elemeket és jelentős fejlesztéseket vezet be, amelyek a személyes adatok feldolgozásában részt vevő valamennyi szervezet számára részletes vizsgálatot igényelnek. A GDPR egyes elemei bizonyos szervezeteknél relevánsabbak, mint mások, és fontos és hasznos azon területek azonosítása és feltérképezése, amelyek a legnagyobb hatást gyakorolják a vállalkozások tevékenységére.

Bővebben: Az Ön cége már megfelelően felkészült a GDPR-ra? Tudja, hogy milyen szempontokat kell figyelembe...

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.