135 fő vett részt Siófokon egy új marketingkonferencián, az Ecommerce Plage-on. A 2 napos rendezvény célja az volt, hogy az e-kereskedők úgy kaphassanak friss marketingtudást, hogy közben a konferencia félig nyaralásnak számít. Ezzel a szervező Kreatív Kontroll és a főtámogató AionHill azt kívánta bebizonyítani, hogy lehet szórakoztató és pihentető marketingkonferenciát rendezni.

Néhány lépésre az Aranyparttól szólt a zene éjszakába nyúlóan: a vendégek ekkor már meghallgatták az e-kereskedelmi fejlesztési módszertanokat, a YouTube-influencerekkel való együttműködési lehetőségeket, a legújabb facebookos hirdetési megoldásokat, a Big Data e-kereskedelmi felhasználását vagy épp az értékesítési tölcsérek alkalmazását webáruházakban. A 2. napon konverzióoptimalizálási és UX-esettanulmányokkal keltek a résztvevők, megtudták a friss adatvédelmi irányelveket, a webáruházkereső optimalizálását és az online marketing 10 uralkodó trendjét. (Összesen 20 szakmai előadás volt.)

Sipos Zoltán, a szervező Kreatív Kontroll stratégiai igazgatója szerint a rendezvény missziója az, hogy a hazai marketingkonferenciák színvonalát egyre jobban emeljék. „Legyen alapvető, hogy akár egy medencében ülve hallgathatunk szakmai előadásokat.” – mondta. Ágó Zoltán, a főtámogató AionHill ügyvezetője kiemelte, hogy a hazai piacon hiánypótló minden olyan rendezvény, amely haladó marketingtudást ad.

Képek a rendezvényről: https://drive.google.com/open?id=0BxuVnfU2ETyVbVplWmYtUHhoQ2M
Az Ecommerce Plage oldala:  https://ecommerceplage.hu/
A Kreatív Kontroll (főszervező) oldala: https://www.marketingszoveg.com/
Az AionHill (főtámogató) oldala: https://aionhill.com/hu/

További kérdésekért keresse: Sólyom Bence (+36 30 260 91 92)


Vissza

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.