Hiánypótló szolgáltatással állt elő három szakember. Szembe mennek az arcnélküliséggel, chatbotok helyett a személyes kapcsolattartásban hisznek.  24 órás ügyfélszolgálattal, országos fotós hálózattal, szerzői jogi tanácsadással és szakmai bloggal indul a glix.hu, ami a fotóügynökségi szolgáltatást elegyíti az egyedi gyártással. 40 millió képpel indul az oldal. 

Hajnal Péter, Bedi Viktor és Sobel András 20 éves fotóügynökségi tapasztalattal a hátuk mögött, közösen álmodták meg a 360 fokos szolgáltatást nyújtó ügynökséget, amely valamennyi vizuális igényt igyekszik kielégíteni. A GLIX a hagyományos fotóügynökségi tevékenységen kívül, tanácsadással és egyedi fotózást, forgatást igénylő megrendelésekkel is foglalkozik.

Az alapításkor fontos szempont volt, hogy a fotóadatbázisoknál megszokott tömeges megjelenéssel szemben egyedi, sablonmentes képekkel szolgálják ki az ügyfeleket. De a választék is kiemelt hangsúlyt kapott, így 40 millió képpel indul az oldal.

Újraértelmeztük és kibővítettük a fotóügynökség fogalmát, ez lett a GLIX. A folyton rohanó kommunikációs szakma igényeit nem lehet reggel 8 és délután 4 között kielégíteni, ezért 24 órás ügyfélszolgálattal, prémium minőségű, egyedi tartalmakkal, közérthető, gyakorlati licensszel, akár szerzői jogi tanácsadással és egyedi megoldásokkal felelünk meg az igényeknek” - emeli ki Hajnal Péter. Majd hozzátette, emellett a meglévő fotós- és filmes hálózattal képesek az ország bármely pontján az adott megbízásra legmegfelelőbb szakembert biztosítani.

A GLIX elkötelezett a magyar fotósok iránt, ezért hosszú távú céljuk lehetőséget biztosítani számukra, hogy minél nagyobb portfólióval kerüljenek fel az oldalra, így lehetőséget kapva, hogy a hazai célközönség mellett, nemzetközi szinten is értékesítsék munkáikat.

GLIX-ről

AZ SBH Images Kft. 2012-óta létezik, és bár a GLIX új brand a piacon, az alapítók hosszú ideje foglalkoznak vizuális tartalmak értékesítésével és gyártással. A cég megalakulása óta az 123RF.com magyarországi képviseletét végzi, 2015-óta pedig újabb országokban (Bulgária, Horvátország és Szerbia) is ugyanezt a feladatot látja el helyi irodáin keresztül. A négy országban több, mint 10 000 ügyfelet szolgálnak ki.

A GLIX tervei között szerepel, hogy további nemzetközi partnerek bevonásával növeljék a választékot és a szolgáltatások körét, így Magyarországon a kreatív tartalomszolgáltatás egyik meghatározó szereplőjévé váljanak.

www.glix.hu

Nagyfelbontású képeket a GLIX-en található fotókból és a három alapítóról az alábbi linkről tölthet le: https://drive.google.com/drive/folders/0B5Dlh4Foa8gJMDRWSTBRamJhSlU?usp=sharing


Vissza