Szakmai hírek

Annyit ér egy fejlesztés, amennyit tudunk róla?

Az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. a városmarketing kutatásának keretében vizsgálta az okosváros projektek médiaképét, olyan kérdésekre keresve a választ, mint hogy mennyire hatékony a városok kommunikációja, hogyan tematizálja a sajtó az okosváros fejlesztéseket, és mi jut el ezekből a nagyközönséghez.

Bővebben: Annyit ér egy fejlesztés, amennyit tudunk róla?

Versenytársfigyelés közösségi média elemzéssel

A közösségi média adatainak összegyűjtése és elemzése nemcsak arra alkalmas, hogy a saját cégünk online reputációjával legyünk tisztában, hanem valós időben nyomon követhetjük a versenytársaink internetes ténykedését és eredményességét a róluk szóló, publikusan elérhető találatok alapján.  Ehhez nem kell mást tenni, mint a Neticle Media Intelligence kezelőfelületén pár kattintással a megfelelő riportot létrehozni  (kérésre a személyre szabásban is segítséget tudunk nyújtani), és átpörgetni a piaci vetélytársakkal kapcsolatos említéseket.  Mutatjuk, hogyan. 

Bővebben: Versenytársfigyelés közösségi média elemzéssel

Nemzedékek és okosodás: A marketing 4+1 kiemelt trendje 2018-ban

 

2018-ban megállás nélkül „okosodnak” az eszközök, miközben tovább szegmentálódnak a fogyasztók – mindeközben pedig nekünk, marketingeseknek gyorsan le kell követnünk a változásokat, sőt azok élére kell állnunk. A következőkben azt mutatjuk meg, hogy milyen trendeket várnak a Magyar Marketing Szövetség keretén belül működő Marketing Döntéshozók Klubja tagjai 2018-tól és melyek lesznek az előttünk álló esztendő fő szakmai kihívásai.

Bővebben: Nemzedékek és okosodás: A marketing 4+1 kiemelt trendje 2018-ban

Készülj tudatosan a karácsonyi online vásárlásdömpingre - Így kerüld ki az e-vásárlás buktatóit

A november utolsó péntekére eső Black Friday az adventi ajándékbeszerző időszak előfutára kereskedelmi szempontból. Éppen ezért a november végi fekete péntek utózöngéi, vásárlói visszajelzései sokat elárulnak arról, milyen negatív tapasztalatok után választják a vásárlók a kézzel fogható kosarat a virtuális helyett.

Bővebben: Készülj tudatosan a karácsonyi online vásárlásdömpingre - Így kerüld ki az e-vásárlás buktatóit

Megjelent Dr. Törőcsik Mária új könyve

Self-marketing: Személy és marketing kapcsolatok

"Törőcsik Mária könyve a marketing kiterjesztett felfogásának elvét követi, amikor az egyén és a marketing viszonyát boncolgatja. A tőle megszokott élvezetes stílusban vezeti be az olvasót a téma összes dimenziójába. Meríthetünk belőle a saját élethelyzeteink megoldásához, de segíti a könyv a sikeres vagy éppen kudarcos életutak megértését is. 
Különös erénye a kötetnek, hogy témája nem csak a marketingszakemberek számára érdekes, valamint az, hogy a tartalom minden korosztályt képes megszólítani."

Veres Zoltán
egyetemi tanár
Pannon Egyetem

Bővebben: Megjelent Dr. Törőcsik Mária új könyve

GLIX néven új fotóügynökség indult

Hiánypótló szolgáltatással állt elő három szakember. Szembe mennek az arcnélküliséggel, chatbotok helyett a személyes kapcsolattartásban hisznek.  24 órás ügyfélszolgálattal, országos fotós hálózattal, szerzői jogi tanácsadással és szakmai bloggal indul a glix.hu, ami a fotóügynökségi szolgáltatást elegyíti az egyedi gyártással. 40 millió képpel indul az oldal. 

Bővebben: GLIX néven új fotóügynökség indult

A médiafigyelés jövőjét hozza el a megújult Neticle

Hazánk piacvezető online médiamonitoring cége, a Neticle megújult rendszerrel jelentkezik a nemzetközi social listening piacon. A Neticle Media Intelligence egyik különlegessége, hogy mesterséges intelligencia alapú, optimalizált kezelőfelületet kapott, az automatikus véleményelemzés mellett automatikus insight felismeréssel és megfogalmazással fokozza a felhasználói élményt. A friss verzió 5 év tapasztalata és több mint 100 ügyfél visszajelzései  alapján jött létre. A bevezetett egyedi termékfunkciók az online médiafigyelés és –elemzés jövőjét vetítik előre. 

Bővebben: A médiafigyelés jövőjét hozza el a megújult Neticle

Új marketingkonferencia debütált a siófoki Aranyparton

135 fő vett részt Siófokon egy új marketingkonferencián, az Ecommerce Plage-on. A 2 napos rendezvény célja az volt, hogy az e-kereskedők úgy kaphassanak friss marketingtudást, hogy közben a konferencia félig nyaralásnak számít. Ezzel a szervező Kreatív Kontroll és a főtámogató AionHill azt kívánta bebizonyítani, hogy lehet szórakoztató és pihentető marketingkonferenciát rendezni.

Bővebben: Új marketingkonferencia debütált a siófoki Aranyparton

Reklámadó újratöltve - Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda, Jogi Blokk

2014. nyarán lépett hatályba a Reklámadó törvény (2014. évi XXII. törvény), amelyet egy 2015. nyarán meghozott módosítással igyekezett a jogalkotó összehangolni a Reklámtörvény (2008. évi XLVIII. törvény) szabályaival, koherensnek vélt rendszert létrehozva ezzel a reklámpiacon, annak minden egyes szereplőjét beillesztve egy, a valóságban létezőnek vélt kategóriába. 

Bővebben: Reklámadó újratöltve - Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda, Jogi Blokk

3 TERÜLET, AHOL KOMMUNIKÁCIÓS CÉGKÉNT KAMATOZTATNI TUDOD A SOCIAL LISTENINGET

Kommunikációs cégként (legyen szó szinte bármilyen területéről) fontos lehet számotokra kutatások és visszamérések készítése egy-egy megbízás, projekt előtt, közben és után. Azonban nem kell megállnotok a fókuszcsoportok eredményeinél és a kampány utáni szám-cunaminál ha egy hatékonyabb eszközzel gyorsabban kerülhettek hasznos insightok birtokába.

Bővebben: 3 TERÜLET, AHOL KOMMUNIKÁCIÓS CÉGKÉNT KAMATOZTATNI TUDOD A SOCIAL LISTENINGET

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.