Szakmai hírek

Visszahívták a Kreatív Kontroll ügyvezetőjét

A Kontroll Csoport mint a Kreatív Kontroll Kft. tulajdonosa bejelenti, hogy 2017. március 1-jén visszahívja a tartalommarketing-ügynökség ügyvezetőjét. Sipos Zoltán 2011-ben alapította a céget, idén azonban az eddigi tartalomfejlesztés helyett a tartalomterjesztés irányában folytatja szakmai munkáját.

A Kreatív Kontroll a megváltozott piaci környezet és ügyfélportfólió miatt alapvető átalakuláson megy keresztül március folyamán. Az új ügyvezető igazgató Elekes Tibor. A cégnél ezzel együtt megszűnik a kreatív vezetői pozíció, az operatív vezetést pedig szülési szabadság miatt Sólyom Bence veszi át. Sipos Zoltán a cég stratégiai igazgatójaként folytatja, valamint új vállalkozását, a Direkt Online-t építi föl.

A Kontroll Csoport köszöni az egy hónap híján hatéves munkát.

Új, vállalkozókra szabott könyv segít több millió forintos sajtóhelyeket szerezni ingyen

Március 3-án jelenik meg Kádár Tímea könyve: „Hogyan kerülj a sajtóba ingyenesen – akkor is, ha nincsenek kapcsolataid?”. A Kreatív Kontroll adja ki a könyvet új üzletáguk keretében (Kreatív Kontroll Könyvtár), és a 168 oldalas könyv a kkv-knak segít, hogy érdemi sajtókapcsolatokat építsenek ki és releváns médiamegjelenésekhez jussanak. A megjelenést március 3-án 18:00-kor könyvbemutatóval ünneplik, a Nem Adom Fel Caféban Kádár Tímea dedikál és előad.

Bővebben: Új, vállalkozókra szabott könyv segít több millió forintos sajtóhelyeket szerezni ingyen

Social Listening - A Neticle Technologies Rovata

Még hatékonyabb marketing, tudásalapon, a webes visszhangokra építve

Mi köze a marketingnek a weben terjedő szövegekhez? Első asszociációnk a potenciális összefüggésre a sztereotípiáknak megfelelően valószínűleg az, hogy a különböző írott anyagok a marketingesek áldásos tevékenysége nyomán keletkeznek és terjednek. A képlet azonban közel sem ilyen egyszerű, az online térben terjedő szövegek ugyanis nemcsak a marketingtevékenység eredményét jelenthetik, hanem éppen a kiindulópontját is. Már persze akkor, ha odafigyelünk rájuk és megértjük a mondanivalójukat. Ebben segít a social listening.

Bővebben: Social Listening - A Neticle Technologies Rovata

A médiaügynökségekre vonatkozó bónusz szabályok

Bár már egy év eltelt a reklámtörvény médiaügynökségeket érintő módosításának hatályba lépés óta, a mai napig számos kérdés felvetődik az új bónusz szabályok alkalmazásával kapcsolatosan. Az alábbiakban ismertetjük a törvénymódosítás legfontosabb rendelkezéseit.

Bővebben: A médiaügynökségekre vonatkozó bónusz szabályok

Cookie-k (sütik) – Amire jogszerű alkalmazásuk érdekében figyelni kell

Bár korábban számos online portálon elterjedt az a „hír”, hogy megváltozik az adatvédelmi törvény (az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2012. évi CXII. törvény) cookie-val kapcsolatos szabályozása, vagy „életbe lép az uniós cookie törvény”, a valóságban ilyen jogszabályi változás nem történt.

Bővebben: Cookie-k (sütik) – Amire jogszerű alkalmazásuk érdekében figyelni kell

Miért van szükség védjegyre?

Ha új terméket, szolgáltatást szeretnénk piacra dobni, biztosan szembe találjuk magunkat azzal a kérdéssel, hogy hogyan is nevezzük el. A név, az arculat, egy logó, a színek fontos szerepet játszanak abban, hogy a későbbiekben a terméket vagy szolgáltatást a célközönség be tudja azonosítani, emlékezzen rá. A védjegy által oltalmat szerezhetünk ezekre az elemekre így biztosítva azt, hogy más ne használhassa ezeket vagy ezekhez megtévesztésig hasonló megjelöléseket saját áruja vagy szolgáltatásával kapcsolatban.

Bővebben: Miért van szükség védjegyre?

Háromszázszorosára nőhet az adatkezelésért kiszabott bírság

Kihirdették az új és egységes EU adatvédelmi szabályozást, amely komoly változásokat – pozitívat és negatívat egyaránt – jelent az ügyféladatokkal, direkt és online marketinggel foglalkozó cégek számára, amire két évük van a vállalkozásoknak felkészülni. Dr. Keszey Gábor, a Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda munkatársának írása.

Bővebben: Háromszázszorosára nőhet az adatkezelésért kiszabott bírság

Nyomtatva vagy e-mailen

DIREKT Étel, elektronika és ruha fogy leginkább az elektronikus felületeken

 

Budapest – A fogyasztók többsége hasznosnak találja a reklámcélú megkereséseket, leginkább a szórólapos és e-mailes ajánlatokat kedvelik – derült ki a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség megbízásából a KutatóCentrum által készített kutatásból.

Bővebben: Nyomtatva vagy e-mailen

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.