Szakmai hírek

Pihenésre és baráti kapcsolatokra vágyik az átlag magyar

Amennyiben rendelkezne napi 30 perc szabadidővel, a magyar lakosság 40%-a legszívesebben a családi és baráti kapcsolatok ápolására, valamint pihenésre fordítaná azt - derül ki az 1. születésnapját ünneplő MentorFM mobilalkalmazás megbízásából az NRC által készített online kérdőíves, reprezentatív felmérésből. Szakmai ismereteik elsajátítására és saját maguk fejlesztésére a lakosság fele - saját bevallása szerint - elegendő időt fordít.

Bővebben: Pihenésre és baráti kapcsolatokra vágyik az átlag magyar

Vizuálisan megjelenítve még a big data is érthető

Az adatvizualizáció az információ szemléltetésének egy sokkal kreatívabb, szebb lehetősége, amely jóval túlmutat a tortadiagramokon. Nagyon fontos, hogy nem összekeverendő az infografikával, ez ugyanis " általában már kész következtetéseket közöl". Interjú a Kreatívon Szűcs Krisztinával, aki hazai úttörő a témában.

Bővebben: Vizuálisan megjelenítve még a big data is érthető

Mennyit költenek közösségi médiára az amerikai vállalatok?

Az amerikai vállalatok várhatóan megduplázzák a közösségi médiára költött kiadásaik mértékét 5 éven belül, annak ellenére, hogy befektetésük megtérülését legtöbbjük nem tudja számszerűen kimutatni - derült ki, a Duke Egyetem Fuqua School of Business intézménye, az Amerikai Marketing Szövetség és Deloitte közös félévenkénti felméréséből, mely során többszáz marketingigazgatót kérdezett meg a közösségi média költésük jelenlegi és tervezett mértékéről, valamint az általuk alkalmazott közösségi média területén befektetett összeg megtérüléséről.

Bővebben: Mennyit költenek közösségi médiára az amerikai vállalatok?

A legértékesebb márkák

A Brand Finance listáját továbbra is a technológiai óriáscégek (Apple, a Google és a Samsung) vezetik. A legértékesebb európai márka a BMW, melyet a Deutsche Telekom és a Mercedes-Benz követ. A Brand Finance Global 500 márkaérték szerint összeállítja a világ legértékesebb márkáinak rangsorát. A márkaértékek kiszámítása alapjául az a kérdés szolgál, hogy mekkora lincenszdíjakat kellene fizetnie a cégnek a márkáért, ha nem lenne annak tulajdonosa.

Bővebben: A legértékesebb márkák

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.