Szakmai hírek

Vizuálisan megjelenítve még a big data is érthető

Az adatvizualizáció az információ szemléltetésének egy sokkal kreatívabb, szebb lehetősége, amely jóval túlmutat a tortadiagramokon. Nagyon fontos, hogy nem összekeverendő az infografikával, ez ugyanis " általában már kész következtetéseket közöl". Interjú a Kreatívon Szűcs Krisztinával, aki hazai úttörő a témában.

Bővebben: Vizuálisan megjelenítve még a big data is érthető

Mennyit költenek közösségi médiára az amerikai vállalatok?

Az amerikai vállalatok várhatóan megduplázzák a közösségi médiára költött kiadásaik mértékét 5 éven belül, annak ellenére, hogy befektetésük megtérülését legtöbbjük nem tudja számszerűen kimutatni - derült ki, a Duke Egyetem Fuqua School of Business intézménye, az Amerikai Marketing Szövetség és Deloitte közös félévenkénti felméréséből, mely során többszáz marketingigazgatót kérdezett meg a közösségi média költésük jelenlegi és tervezett mértékéről, valamint az általuk alkalmazott közösségi média területén befektetett összeg megtérüléséről.

Bővebben: Mennyit költenek közösségi médiára az amerikai vállalatok?

A legértékesebb márkák

A Brand Finance listáját továbbra is a technológiai óriáscégek (Apple, a Google és a Samsung) vezetik. A legértékesebb európai márka a BMW, melyet a Deutsche Telekom és a Mercedes-Benz követ. A Brand Finance Global 500 márkaérték szerint összeállítja a világ legértékesebb márkáinak rangsorát. A márkaértékek kiszámítása alapjául az a kérdés szolgál, hogy mekkora lincenszdíjakat kellene fizetnie a cégnek a márkáért, ha nem lenne annak tulajdonosa.

Bővebben: A legértékesebb márkák

Az azonnaliság legyőzi a márkahűséget

A CBR (Consumer Barometer Report) szerint a magyar fogyasztók döntő többsége személyes okokból és információ keresés céljából keresi fel az internetet.  Így  az igazán fontos pillanatban kell elkapni a fogyasztót, amikor a mobiltelefonja után nyúlva keres egy azonnali megoldást problémájára. Az Y generáció kétharmada nem a márkában hisz, hanem az interneten fellelhető információkban. 

Bővebben: Az azonnaliság legyőzi a márkahűséget

Átvernek minket a natív hirdetésekkel

Az úgynevezett natív hirdetéseket egyre gyakrabban használják a hirdetők és a médiumok. Számtalan izgalmas, érdekes példa született már itthon is, amellyel a tartalomfogyasztó is jól járt, mert szórakoztató tartalomhoz jutott. Sokan mégis azt állítják a natív hirdetésekről, hogy a médiumok újabb piszkos trükkjéről van szó, és a hirdetők csak átverik az olvasót, hogy mégiscsak lenyomják a kereskedelmi tartalmat a torkán. Egy új, amerikai kutatás alapján úgy tűnik, tényleg nem vesszük észre, hogy valójában fizetett reklámmal van dolgunk, amikor egy natív hirdetést olvasunk.

Bővebben: Átvernek minket a natív hirdetésekkel

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.