Szakmai hírek

Tovább romlott a hazai fogyasztói hangulat

Tízből alig négyen bíznak az ország helyzetének hosszú távú javulásában

Budapest, 2012. január 6. – Egyre kevésbé bízik a lakosság az ország gazdasági kilábalásában, legalábbis ezt mutatják a GfK Hungária fogyasztói bizalom indexének 2011. decemberi adatai. A komplex mutató szinte valamennyi elemének értéke romlott: visszaestek a fogyasztói várakozások és a jellemzően korrekciós hatással bíró karácsonyi szezon ellenére mérséklődött a vásárlási hajlandóság. A tartós fogyasztási cikkek iránti kereslet vélhetően az évvégi ajándékvásárlási láz miatt enyhén emelkedett.

Bővebben: Tovább romlott a hazai fogyasztói hangulat

A válság anatómiája

Médiapiaci prognózis 2012

A Mrs. White Media Consulting prognózist tett közzé a teljes médiapiacra, illetve azon belül a reklámpiacra vonatkozóan. Az elemzés a WHITEREPORT Financial adataira épített modell alapján készült. A WR-index az összesített médiapiaci árbevételek alakulását mutatja évről évre, az előző évi – teljessége révén csak a WHITEREPORT –ból kinyerhető - tényadatok után többek közt erre vonatkozik a prognózis.

Bővebben: A válság anatómiája

A legtöbb adomány a gyermekeket támogatja

A magyarok fele nem engedheti meg magának, hogy jótékonysági célokra pénzt áldozzon

Budapest, 2011. december 12. – Amikor jótékony célú adományozásra kerül a sor, a németek kevésbé bőkezűek, mint az európai vagy amerikai állampolgárok – állapította meg a GfK Csoport által a The Wall Street Journal Europe megbízásából végzett nemzetközi felmérés a jótékonyságról. Európában a gyermek jótékonysági szervezetek, humanitárius segélyszervezetek és katasztrófaenyhítő projektek élvezik a legnagyobb támogatottságot.

Bővebben: A legtöbb adomány a gyermekeket támogatja

Rajzfilmsztárok a reklámokban

 

Rajzfilmsztárokat alkalmazni a reklámokban praktikus és költségkímélő megoldás. Biztos, hogy nem mondanak ellent a rendezőnek, nem törik el a lábukat, nem jönnek másnaposan a forgatásra, nincs szükség hatalmas stábra, drágán bérbe vehető helyszínekre, közterület-foglalásra, mindössze néhány ügyes grafikusra és számítógépekre. Nemcsak olcsók, hanem roppant együttműködőek is. Másrészt az így megjelenő karaktereket – szemben a reklámszínészekkel – nagyon könnyű megjegyezni, és ezzel az érintett termékhez kapcsolni.
Bővebben: Rajzfilmsztárok a reklámokban

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.