Szakmai hírek

Az azonnaliság legyőzi a márkahűséget

A CBR (Consumer Barometer Report) szerint a magyar fogyasztók döntő többsége személyes okokból és információ keresés céljából keresi fel az internetet.  Így  az igazán fontos pillanatban kell elkapni a fogyasztót, amikor a mobiltelefonja után nyúlva keres egy azonnali megoldást problémájára. Az Y generáció kétharmada nem a márkában hisz, hanem az interneten fellelhető információkban. 

Bővebben: Az azonnaliság legyőzi a márkahűséget

Átvernek minket a natív hirdetésekkel

Az úgynevezett natív hirdetéseket egyre gyakrabban használják a hirdetők és a médiumok. Számtalan izgalmas, érdekes példa született már itthon is, amellyel a tartalomfogyasztó is jól járt, mert szórakoztató tartalomhoz jutott. Sokan mégis azt állítják a natív hirdetésekről, hogy a médiumok újabb piszkos trükkjéről van szó, és a hirdetők csak átverik az olvasót, hogy mégiscsak lenyomják a kereskedelmi tartalmat a torkán. Egy új, amerikai kutatás alapján úgy tűnik, tényleg nem vesszük észre, hogy valójában fizetett reklámmal van dolgunk, amikor egy natív hirdetést olvasunk.

Bővebben: Átvernek minket a natív hirdetésekkel

Lemaradtunk a mobilfizetésben

Pénzforgalom. Legyűrhetik a multik a hazai szolgáltatókat Magyarországon alig pár éve jelentek meg az első okostelefonra fejlesztett mobilvásárlási és mobilfizetésilehetőségek, ám a magyar lakosság továbbra sem használja ezeket – derül ki a FinTech Group és a GKI Digital decemberben végzett közös kutatásából.

Bővebben: Lemaradtunk a mobilfizetésben

Már az álmainkban is reklámot nézetnek velünk?

A Studio Smack nevű cég készített nemrégiben egy olyan üdítőital reklámot, amely a jövő hirdetési felületét mutatja meg, ami nem más, mint a mi agyunk, alvás közben. Igaz, hogy az álmainkban landoló reklámok ötlete nem új keletű, mégis úgy tűnik, most lép majd be igazán életünkbe. A kérdés persze az, hogy jó-e ez nekünk, illetve tehetünk ellene bármit is?

Bővebben: Már az álmainkban is reklámot nézetnek velünk?

„Meg kell mutatnunk, hogy két konkurens is tud sikeresen együtt dolgozni”

A III. Magyar Marketing Fesztiválról kérdeztük Miklovitz Norbertet, KKV-marketing szakértőt, az esemény főszervezőjét, aki úgy gondolja, hogy a Marketing Fesztivál egyik kiemelt céljaként meg kell mutatni, hogy két konkurens is tud együtt dolgozni sikeresen.

Bővebben: „Meg kell mutatnunk, hogy két konkurens is tud sikeresen együtt dolgozni”

Smart City Rovat: Iványi Tamás – Petruska Ildikó: Mielőtt technológiát választanánk… - A hatékony mobil applikáció fejlesztés lehetőségeinek vizsgálata II.

Az előző cikkben  (Mielőtt belekezdenénk...A hatékony mobil applikáció fejlesztés lehetőségeinek vizsgálata) a jelenleg is elérhető applikációk vizsgálata alapján több irányelvet is megfogalmaztak a szerzők a városmarketinges mobil applikációk fejlesztésére vonatkozóan. A legtöbb irányelvnél, illetve a vizsgálatok során eddig főleg a tartalomra fókuszáltak. Cikksorozatukat most annak bemutatásával folytatják, hogy az applikáció fejlesztési lehetőségek miként állíthatók a városmarketing szolgálatába.

Bővebben: Smart City Rovat: Iványi Tamás – Petruska Ildikó: Mielőtt technológiát választanánk… - A hatékony...

Szemezgetés egyéb városmarketing témában megjelent hírekből az Observer közreműködésével

Válogattunk a 2015 augusztus óta megjelent városmarketinggel kapcsolatos egyéb hírekből, hogy ezzel is szélesebb körben tudjunk tájékoztatást adni az országban zajló városmarketing tevékenységgel kapcsolatban.

Bővebben: Szemezgetés egyéb városmarketing témában megjelent hírekből az Observer közreműködésével

Smart City Marketing konferencia Miskolcon

Miskolc polgármestere és a Miskolci Egyetem rektora országos tanácskozásra hívta a digitális városfejlesztéseket tervező önkormányzatokat, vállalkozásokat. A december 3-án tartott rendezvény több mint kilencven résztvevője a hazai programtervek mellett a nemzetközi tapasztalatokról, vállalkozások szakmai kínálatáról, a marketinglehetőségekről is tájékozódhatott.

Bővebben: Smart City Marketing konferencia Miskolcon

Corvinus hallgatók sikere a 4. Országos Városmarketing Verseny miskolci döntőjén

A Miskolci Egyetem Marketing Intézete 4. alkalommal hirdette meg – a hazai felsőoktatás egyik legnagyobb - szakmai versenyét, melyet ez évben a pécsi, a szegedi, a győri, a debreceni egyetemek és a Budapesti Gazdasági Főiskola társintézeteivel közösen, az EMOK, az Egyesület a Marketing Oktatásért Kutatásért lebonyolításában szervezett meg.

Bővebben: Corvinus hallgatók sikere a 4. Országos Városmarketing Verseny miskolci döntőjén

Részvételi felhívás a SEFAG Erdészeti és Faipari Zrt. részéről

A SEFAG Erdészeti és Faipari Zrt. részvételi felhívást tesz közzé a „SEFAG Zrt. 2016. évi kommunikációs és marketing stratégiájának elkészítése és megvalósítása” tárgyában indított beszerzési eljárásban. Ajánljuk azon tagjaink, partnereink szíves figyelmébe, akik ezen a területen dolgoznak.

Bővebben: Részvételi felhívás a SEFAG Erdészeti és Faipari Zrt. részéről

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.