Szakmai hírek

Az internetes zaklatás a Médiaunió idei társadalmi célú kampányának fő témája

„Neked 8…?” – tette fel a kérdést a Médiaunió Alapítvány a 2014-ben futó, a felelős médiahasználat fontosságát hangsúlyozó társadalmi célú kampányában. 2015 májusától a kampány a legfontosabb problémával, az internetes zaklatással foglalkozik. A Médiaunió Alapítvány a hetedik egész éven át tartó, országos társadalmi célú kampány készítette 2014-ben. Az Alapítvány felfogható a „média CSR-jaként”, hiszen minden médium és partner, amely felületet adott vagy segítséget nyújtott társadalmi célú reklámkampányunkban, önmaga felelősségét is elismerte a kiskorúakra vonatkozó tartalmak tekintetében.

Bővebben: Az internetes zaklatás a Médiaunió idei társadalmi célú kampányának fő témája

Magyar siker a madridi légiközlekedési expo-n

Harmadik alkalommal vett részt a HungaroControl Madridban, a World ATM Congress szakmai kiállításon és konferencián, amely a világ egyik legrangosabb, évenként megrendezett légiközlekedési eseménye. A magyar légi navigációs szolgáltató minden idők egyik legsikeresebb rendezvényét tudhatja maga mögött. Az elmúlt egy év során megvalósított sikeres projektek megnövelték hírét a nemzetközi piacon, így rengetegen felkeresték a HungaroControl standját. A részletekről Hangyál Gyula ATM légiforgalmi igazgatót kérdeztük.

Bővebben: Magyar siker a madridi légiközlekedési expo-n

Sajtószemle egyéb városmarketing témában

Csokorba szedtük a városmarketing nevezőknek az eredményhirdetést követően megjelent Országos Városmarketing Díj híreket, illetve városmarketinggel kapcsolatos egyéb híreket, ezzel is szélesebb körben tájékoztassuk Önöket az országban zajló városmarketing tevékenységgel kapcsolatban.

Kommandózott a DIMSZ

A Tisztelt Vásárló Program keretében Adatvédelmi Kommandót tartott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Irodával és a Crane-nel együttműködésben. A szövetség az e-kereskedő és az utazási szolgáltatásokat nyújtó cégek után a pénzügyi szektor szereplőit világította át; a korábbi ágazatokhoz képest összességében a legjobb, de ugyanakkor a legszélsőségesebb értékeket mérték.

Bővebben: Kommandózott a DIMSZ

Művelt Marketinges: kinek készített reklámot Picasso, Dalí, és Warhol?

Pablo Picasso karrierje egyik meghatározó helyszínéről örökített meg egy plakátot, Salvador Dalí pedig tévéreklámokban szerepelt, emellett  világmárkának és egy nemzetközi versenynek is tervezett logót. Művelt Marketinges sorozat következő részében ismert képzőművészek reklámos múltjának járt utána.

Bővebben: Művelt Marketinges: kinek készített reklámot Picasso, Dalí, és Warhol?

Mit érdemes kiszervezni a marketingből?

A legtöbb cég nem tud fenntartani egy teljes marketinges csapatot, és nem is érdemes, hiszen a legtöbbször nincs is meg helyben a speciális feladatokhoz szükséges szaktudás. Csakhogy ész nélkül kiszervezni a marketingtevékenységet sem vezet jóra. Csokorba szedtük, mik azok a tevékenységek, amelyet elvégezhet egy külsős cég és vállalkozás.

Bővebben: Mit érdemes kiszervezni a marketingből?

A hatékony promóciós hostess titka, avagy egy in-store kutatás tanulságai

A promóciós kihelyezések sikerességét sokszor egy mellé állított hostess nagyban tudja befolyásolni. De mi a jó stratégia? Elég csak mosolyogni és megválaszolni a vásárlók kérdéseit? Vagy érdemes leszólítani az elhaladó vásárlókat, és megpróbálni a kihelyezéshez csábítani őket? Az ETresearch kutatásából kiderült, hogyan lehet a hostess munkáját optimalizálni a promóció mellett.

Bővebben: A hatékony promóciós hostess titka, avagy egy in-store kutatás tanulságai

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.