Szakmai hírek

Smart City Rovat: Iványi Tamás – Petruska Ildikó: Mielőtt technológiát választanánk… - A hatékony mobil applikáció fejlesztés lehetőségeinek vizsgálata II.

Az előző cikkben  (Mielőtt belekezdenénk...A hatékony mobil applikáció fejlesztés lehetőségeinek vizsgálata) a jelenleg is elérhető applikációk vizsgálata alapján több irányelvet is megfogalmaztak a szerzők a városmarketinges mobil applikációk fejlesztésére vonatkozóan. A legtöbb irányelvnél, illetve a vizsgálatok során eddig főleg a tartalomra fókuszáltak. Cikksorozatukat most annak bemutatásával folytatják, hogy az applikáció fejlesztési lehetőségek miként állíthatók a városmarketing szolgálatába.

Bővebben: Smart City Rovat: Iványi Tamás – Petruska Ildikó: Mielőtt technológiát választanánk… - A hatékony...

Szemezgetés egyéb városmarketing témában megjelent hírekből az Observer közreműködésével

Válogattunk a 2015 augusztus óta megjelent városmarketinggel kapcsolatos egyéb hírekből, hogy ezzel is szélesebb körben tudjunk tájékoztatást adni az országban zajló városmarketing tevékenységgel kapcsolatban.

Bővebben: Szemezgetés egyéb városmarketing témában megjelent hírekből az Observer közreműködésével

Smart City Marketing konferencia Miskolcon

Miskolc polgármestere és a Miskolci Egyetem rektora országos tanácskozásra hívta a digitális városfejlesztéseket tervező önkormányzatokat, vállalkozásokat. A december 3-án tartott rendezvény több mint kilencven résztvevője a hazai programtervek mellett a nemzetközi tapasztalatokról, vállalkozások szakmai kínálatáról, a marketinglehetőségekről is tájékozódhatott.

Bővebben: Smart City Marketing konferencia Miskolcon

Corvinus hallgatók sikere a 4. Országos Városmarketing Verseny miskolci döntőjén

A Miskolci Egyetem Marketing Intézete 4. alkalommal hirdette meg – a hazai felsőoktatás egyik legnagyobb - szakmai versenyét, melyet ez évben a pécsi, a szegedi, a győri, a debreceni egyetemek és a Budapesti Gazdasági Főiskola társintézeteivel közösen, az EMOK, az Egyesület a Marketing Oktatásért Kutatásért lebonyolításában szervezett meg.

Bővebben: Corvinus hallgatók sikere a 4. Országos Városmarketing Verseny miskolci döntőjén

Részvételi felhívás a SEFAG Erdészeti és Faipari Zrt. részéről

A SEFAG Erdészeti és Faipari Zrt. részvételi felhívást tesz közzé a „SEFAG Zrt. 2016. évi kommunikációs és marketing stratégiájának elkészítése és megvalósítása” tárgyában indított beszerzési eljárásban. Ajánljuk azon tagjaink, partnereink szíves figyelmébe, akik ezen a területen dolgoznak.

Bővebben: Részvételi felhívás a SEFAG Erdészeti és Faipari Zrt. részéről

Fontos határidő járt le: előleget kell fizetni a reklámadóra

Kell-e reklámadó-előleget fizetni októberben azoknak, akiknek a 2014-ben hatályos szabályok alapján nem volt kötelezettségük, és így bevallást sem kellett benyújtaniuk? Kit érint a törvény év közbeni módosítása?  Választ kaphatsz a kérdésekre az alábbi cikkből.

Bővebben: Fontos határidő járt le: előleget kell fizetni a reklámadóra

Az ügyfélmegtartás a marketingesek prioritása

A digitális világé a főszerep! - derül ki az IBM és CMO Club közös felméréséből, amely 100 marketingvezető megkérdezésén alapul. Bátran kijelenthetjük, hogy a nagyvállalatok marketingaktivitásában új korszak köszöntött be, hiszen a hangsúly az új ügyfelek szerzése felől, az ügyfelek megtartására, ügyfélközpontú szemléletre, jó hírnévének terjesztése felé tolódott.

Bővebben: Az ügyfélmegtartás a marketingesek prioritása

2,4 milliószor töltünk le adatot a KSH honlapjáról évente

Naponta egy tojás árát költjük adatokra. Magyarországon naponta fejenként kb. 30 Ft-ot költünk statisztikára. A KSH  honlapjáról a külső felhasználók általi adatletöltések száma egy év alatt 2,4 millió. Egyre fontosabbá válnak a statisztikák döntéshozói szinten, ezért a statisztikai hivatalnak bővítenie kellene adatállományát vagy új szintre helyezni  a már rendelkezésre álló adatokat.  A pódiumbeszélgetésen megszólalók álláspontját megtudhatod a cikkből.

Bővebben: 2,4 milliószor töltünk le adatot a KSH honlapjáról évente

Gyökeresen új üzleti modell adhat lökést a hazai startup világnak

Kockázatmegosztás start up gyárral? Ezen üzleti modell alkalmazása külföldön elterjedt, mert sikeres tech vállalkozást létrehozni rengeteg buktatóval járó feladat, így viszont nem kell mindent egy lapra feltenni. Egy stúdiónként működő cég, komplett infrastruktúrát  és főállású csapatot működtet, amely egy időben több startup felépítésén is dolgozik. A cikkből megtudod, hogy Magyarországon melyik stúdió próbálkozik meghonosítani a módszert.

Bővebben: Gyökeresen új üzleti modell adhat lökést a hazai startup világnak

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.