Szakmai hírek

Mit érdemes kiszervezni a marketingből?

A legtöbb cég nem tud fenntartani egy teljes marketinges csapatot, és nem is érdemes, hiszen a legtöbbször nincs is meg helyben a speciális feladatokhoz szükséges szaktudás. Csakhogy ész nélkül kiszervezni a marketingtevékenységet sem vezet jóra. Csokorba szedtük, mik azok a tevékenységek, amelyet elvégezhet egy külsős cég és vállalkozás.

Bővebben: Mit érdemes kiszervezni a marketingből?

A hatékony promóciós hostess titka, avagy egy in-store kutatás tanulságai

A promóciós kihelyezések sikerességét sokszor egy mellé állított hostess nagyban tudja befolyásolni. De mi a jó stratégia? Elég csak mosolyogni és megválaszolni a vásárlók kérdéseit? Vagy érdemes leszólítani az elhaladó vásárlókat, és megpróbálni a kihelyezéshez csábítani őket? Az ETresearch kutatásából kiderült, hogyan lehet a hostess munkáját optimalizálni a promóció mellett.

Bővebben: A hatékony promóciós hostess titka, avagy egy in-store kutatás tanulságai

Kiderült kik a legbefolyásosabbak

Idén a „Top 101 – A legbefolyásosabb üzleti döntéshozók” rangsor első helyén Csányi Sándor az OTP Bank elnök vezérigazgatója végzett, míg őt Spéder Zoltán az FHB első embere követi. A szoros versenyt jól mutatja, hogy a harmadik és a negyedik helyen holtverseny alakult ki a Bogsch Erik a Richter, és Demján Sándor a Trigránit emblematikus vezetője között.

Bővebben: Kiderült kik a legbefolyásosabbak

E-mail marketing benchmarkot adott ki a DIMSZ

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség E-mail marketing tagozata ismét felmérést készített az e-mail kampányok hatékonyságáról, a kézbesítési, megnyitási, átkattintási és leiratkozási arányokat vizsgálták. A vizsgált kiküldések 15 különböző szektorban történtek, az iparági adatokat a DIMSZ E-mail marketing tagozata biztosította. A szakemberek a saját, illetve a bérelt adatbázisok esetét szektoronként külön-külön vizsgálták.

Bővebben: E-mail marketing benchmarkot adott ki a DIMSZ

Mi lesz a reklámiparral bónusz nélkül? - Újabb közös állásfoglalás a reklámadóról

A szakmai szervezetek továbbra is egyeztetéseket sürgetnek a kormánnyal és azt kérik, hogy a kormány fontolja meg az adó eltörlését annak káros gazdasági hatása miatt. Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke május 12-én a Média Hungary-n tartott „A híres bónusz” című előadása során vészjósló képet festett arról, hogy a kormányzat ilyen mértékű – a sajtóban napvilágot látott - beavatkozása[1] a reklámipar működésébe, milyen következményekkel járhat a piaci szereplőkre: az ügynökségi piac finanszírozhatatlanná válik, megnő a pénzügyi kockázata a média oldalnak és hatalmas adminisztrációs teher hárul a hirdetőkre és a média vállalatokra.

Bővebben: Mi lesz a reklámiparral bónusz nélkül? - Újabb közös állásfoglalás a reklámadóról

Hallotta már, hogy a legfrissebb magyarországi kutatások szerint a vásárlások 74%-a a boltban dől el?

Vajon mi alapján választanak a vásárlók, mi alapján dől el, hogy az Ön vagy az Ön konkurensének terméke kerül a kosárba? Lehet a termék bármilyen jó, ha a vásárló észre sem veszi, nem fog vásárolni belőle. De hogy lehet kiemelkedni a termékek sokasága közül? Mi az, ami elég feltűnő? Mi az, ami vonzza a tekintetet?  Erről szól az ETresearch – a szemkamerás vásárló kutatások szakértőjének - legújabb workshopja, ha Ön is boltban értékesíti termékeit, akkor ezt a workshopot nem szabad kihagynia.

Bővebben: Hallotta már, hogy a legfrissebb magyarországi kutatások szerint a vásárlások 74%-a a boltban dől...

Nem az vagy, amit teszel, hanem amit felteszel!- Lezajlott a Youth Marketing konferencia

Net-, multitasking-, nárcisztikus-, valamint selfie-generáció – így jellemezték a „Célkeresztben a Z-generáció” konferencia előadói a mai 5-21 éves korcsoport tagjait. Az egész napos konferencián többek között az is kiderült, hogy a jelenlegi iskolás korosztálynak az információ utáni igénye már-már a függőséghez hasonlítható, ezzel együtt azonban kiválóak a szelektív figyelemmegosztásban és a társas kapcsolataik leginkább a nyilvánosság mentén rendeződnek.

Bővebben: Nem az vagy, amit teszel, hanem amit felteszel!- Lezajlott a Youth Marketing konferencia

A fiatalok pénzügyeiket továbbra is szeretik személyesen intézni

A GfK Digital Connected Consumer kutatása szerint a húszas éveikben járó fiatalok leginkább fiókokban és személyes ügyfélszolgálatokon szeretnék pénzügyeiket a jövőben is intézni. Bár e korosztály digitalizálódása nagyfokú, pénzügyi ismereteik – szüleikéhez hasonlóan – alacsony szinten áll, ezért előnyben részesítik az ügyintézővel, tanácsadóval folytatott személyes találkozót az egyes banki, illetve biztosítási termékekről való tájékozódás alkalmával.

Bővebben: A fiatalok pénzügyeiket továbbra is szeretik személyesen intézni

Tartalommarketing kisokos a DIMSZ-től

A világpiaci trendek is azt igazolják, hogy a tartalommarketing egyre jelentősebbé válik, ezért kellő figyelmet kell szentelni neki. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a „Tartalommarketing kisokos” hiánypótlásnak szánt kiadványával a marketinges, pr-es területeken dolgozó szakembereknek szeretnének segítséget, alapvető ismereteket nyújtani. A kiadvány ingyenesen letölthető.

Letöltések
Download this file (Tartalommarketng_Kisokos.pdf)Tartalommarketng_Kisokos.pdf3906 kB
Bővebben: Tartalommarketing kisokos a DIMSZ-től

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.