Szakmai hírek

POS – hasznos vagy felesleges? Mit mutatnak a szemkamerás kutatások?

Sokszor, sok helyen olvashattuk, hogy napjaink vásárlója mennyire megváltozott, korábbi önmagához képest sokkal tudatosabban vásárol, jobban figyeli az árakat, kétszer is meggondolja, mi kerül a kosarába. Megkérdeztük az ETresearch munkatársait, akik a szemkamerás vásárló kutatások tapasztalt szakemberei, hogy mit gondolnak a kérdésben.

Bővebben: POS – hasznos vagy felesleges? Mit mutatnak a szemkamerás kutatások?

Amikor a telekommunikáció van a marketingért

Amikor ez a két fogalom egymás mellett szerepel, jól menő ügynökségek által telekommunikációs cégeknek tervezett óriásplakátok és TV reklámok jutnak eszünkbe. Az Assono Magyarország Távközlési Kft. vezetőjével, Vályi Attilával készített interjúnkból most az derül ki, mit tehet mindezért cserébe a telekommunikáció a marketingesekért.

Bővebben: Amikor a telekommunikáció van a marketingért

Gyorsan reagáló Fogyasztók - friss adatok a vasárnapi zárva tartásról

Gyorsan reagáló Fogyasztók
 
A vasárnapi zárva tartásról szóló változások nem csak a kereskedelem minden szereplőjét, de a vásárlók életét is nagyban befolyásolják. Azonban ez a hatás nem egységes, a társadalom tagjait különböző mértékben érintették a március 15-e utáni változások. A 2.600.000 kártyabirtokosnak köszönhetően a SuperShop adatbázisa alapján a magyar háztartások több mint felének vásárlási szokását, és a vásárlási szokások változását lehet megismerni.

Bővebben: Gyorsan reagáló Fogyasztók - friss adatok a vasárnapi zárva tartásról

Egyre népszerűbbek az érzelmekre ható hűségprogramok

Bár a magyar és az európai fogyasztók is főként az árak alapján döntenek, az egyre élesebb árverseny miatt nehéz kizárólag ez alapján választani az üzletláncok között. Ezért is értékelődtek fel az elmúlt években az érzelmekre ható vásárlói programok: egy felmérés szerint az európai vásárlók több mint kétharmada szívesebben megy olyan boltba, ahol hűségprogram várja őket.

Bővebben: Egyre népszerűbbek az érzelmekre ható hűségprogramok

Az online megelőzheti a televíziós reklámbevételeket

Idén már az online lehet a legnagyobb szelete a hazai hirdetési piacnak, megelőzve a televíziós reklámbevételeket, ha nem változik alapvetően az utóbbi évek trendje - nyilatkozta Novák Péter, az Interactive Advertising Bureau (IAB) hazai tagszervezetének vezetője.

Bővebben: Az online megelőzheti a televíziós reklámbevételeket

A webshopok egyre nagyobb népszerűségre tesznek szert

A Gemius idei e-kereskedelmi összefoglalójából kiderül, hogy a nézelődő internetezők egyre nagyobb számban válnak vásárlóvá a vasárnapi zárva tartás miatt. Sok hasznos információ mellett kitér arra is, hogy az emberek vasárnaponként hol fognak vásárolni, valamint, hogy a legnépszerűbb termékkategória a könyv-zene-film, ruházat és kiegészítők, illetve a mozi-, koncert-és színházjegyek. 

Bővebben: A webshopok egyre nagyobb népszerűségre tesznek szert

Jelentősen megugrott a konferenciák száma a tavalyi évben - derül ki a MT Zrt. felméréséből

Magyar Turizmus Zrt. felméréséből kiderült, hogy 2014-ben 8,3 százalékkal több, azaz 2557 konferenciát rendeztek, mint két évvel ezelőtt.  Továbbá az összesítésből kiderült, hogy a legtöbb konferencia megrendezésére novemberben került sor.

Bővebben: Jelentősen megugrott a konferenciák száma a tavalyi évben - derül ki a MT Zrt. felméréséből

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.