Szakmai hírek

A fiatalok pénzügyeiket továbbra is szeretik személyesen intézni

A GfK Digital Connected Consumer kutatása szerint a húszas éveikben járó fiatalok leginkább fiókokban és személyes ügyfélszolgálatokon szeretnék pénzügyeiket a jövőben is intézni. Bár e korosztály digitalizálódása nagyfokú, pénzügyi ismereteik – szüleikéhez hasonlóan – alacsony szinten áll, ezért előnyben részesítik az ügyintézővel, tanácsadóval folytatott személyes találkozót az egyes banki, illetve biztosítási termékekről való tájékozódás alkalmával.

Bővebben: A fiatalok pénzügyeiket továbbra is szeretik személyesen intézni

Tartalommarketing kisokos a DIMSZ-től

A világpiaci trendek is azt igazolják, hogy a tartalommarketing egyre jelentősebbé válik, ezért kellő figyelmet kell szentelni neki. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a „Tartalommarketing kisokos” hiánypótlásnak szánt kiadványával a marketinges, pr-es területeken dolgozó szakembereknek szeretnének segítséget, alapvető ismereteket nyújtani. A kiadvány ingyenesen letölthető.

Letöltések
Download this file (Tartalommarketng_Kisokos.pdf)Tartalommarketng_Kisokos.pdf3906 kB
Bővebben: Tartalommarketing kisokos a DIMSZ-től

POS – hasznos vagy felesleges? Mit mutatnak a szemkamerás kutatások?

Sokszor, sok helyen olvashattuk, hogy napjaink vásárlója mennyire megváltozott, korábbi önmagához képest sokkal tudatosabban vásárol, jobban figyeli az árakat, kétszer is meggondolja, mi kerül a kosarába. Megkérdeztük az ETresearch munkatársait, akik a szemkamerás vásárló kutatások tapasztalt szakemberei, hogy mit gondolnak a kérdésben.

Bővebben: POS – hasznos vagy felesleges? Mit mutatnak a szemkamerás kutatások?

Amikor a telekommunikáció van a marketingért

Amikor ez a két fogalom egymás mellett szerepel, jól menő ügynökségek által telekommunikációs cégeknek tervezett óriásplakátok és TV reklámok jutnak eszünkbe. Az Assono Magyarország Távközlési Kft. vezetőjével, Vályi Attilával készített interjúnkból most az derül ki, mit tehet mindezért cserébe a telekommunikáció a marketingesekért.

Bővebben: Amikor a telekommunikáció van a marketingért

Gyorsan reagáló Fogyasztók - friss adatok a vasárnapi zárva tartásról

Gyorsan reagáló Fogyasztók
 
A vasárnapi zárva tartásról szóló változások nem csak a kereskedelem minden szereplőjét, de a vásárlók életét is nagyban befolyásolják. Azonban ez a hatás nem egységes, a társadalom tagjait különböző mértékben érintették a március 15-e utáni változások. A 2.600.000 kártyabirtokosnak köszönhetően a SuperShop adatbázisa alapján a magyar háztartások több mint felének vásárlási szokását, és a vásárlási szokások változását lehet megismerni.

Bővebben: Gyorsan reagáló Fogyasztók - friss adatok a vasárnapi zárva tartásról

Egyre népszerűbbek az érzelmekre ható hűségprogramok

Bár a magyar és az európai fogyasztók is főként az árak alapján döntenek, az egyre élesebb árverseny miatt nehéz kizárólag ez alapján választani az üzletláncok között. Ezért is értékelődtek fel az elmúlt években az érzelmekre ható vásárlói programok: egy felmérés szerint az európai vásárlók több mint kétharmada szívesebben megy olyan boltba, ahol hűségprogram várja őket.

Bővebben: Egyre népszerűbbek az érzelmekre ható hűségprogramok

Az online megelőzheti a televíziós reklámbevételeket

Idén már az online lehet a legnagyobb szelete a hazai hirdetési piacnak, megelőzve a televíziós reklámbevételeket, ha nem változik alapvetően az utóbbi évek trendje - nyilatkozta Novák Péter, az Interactive Advertising Bureau (IAB) hazai tagszervezetének vezetője.

Bővebben: Az online megelőzheti a televíziós reklámbevételeket

A webshopok egyre nagyobb népszerűségre tesznek szert

A Gemius idei e-kereskedelmi összefoglalójából kiderül, hogy a nézelődő internetezők egyre nagyobb számban válnak vásárlóvá a vasárnapi zárva tartás miatt. Sok hasznos információ mellett kitér arra is, hogy az emberek vasárnaponként hol fognak vásárolni, valamint, hogy a legnépszerűbb termékkategória a könyv-zene-film, ruházat és kiegészítők, illetve a mozi-, koncert-és színházjegyek. 

Bővebben: A webshopok egyre nagyobb népszerűségre tesznek szert

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.