Szakmai hírek

Hallotta már, hogy a legfrissebb magyarországi kutatások szerint a vásárlások 74%-a a boltban dől el?

Vajon mi alapján választanak a vásárlók, mi alapján dől el, hogy az Ön vagy az Ön konkurensének terméke kerül a kosárba? Lehet a termék bármilyen jó, ha a vásárló észre sem veszi, nem fog vásárolni belőle. De hogy lehet kiemelkedni a termékek sokasága közül? Mi az, ami elég feltűnő? Mi az, ami vonzza a tekintetet?  Erről szól az ETresearch – a szemkamerás vásárló kutatások szakértőjének - legújabb workshopja, ha Ön is boltban értékesíti termékeit, akkor ezt a workshopot nem szabad kihagynia.

Bővebben: Hallotta már, hogy a legfrissebb magyarországi kutatások szerint a vásárlások 74%-a a boltban dől...

Nem az vagy, amit teszel, hanem amit felteszel!- Lezajlott a Youth Marketing konferencia

Net-, multitasking-, nárcisztikus-, valamint selfie-generáció – így jellemezték a „Célkeresztben a Z-generáció” konferencia előadói a mai 5-21 éves korcsoport tagjait. Az egész napos konferencián többek között az is kiderült, hogy a jelenlegi iskolás korosztálynak az információ utáni igénye már-már a függőséghez hasonlítható, ezzel együtt azonban kiválóak a szelektív figyelemmegosztásban és a társas kapcsolataik leginkább a nyilvánosság mentén rendeződnek.

Bővebben: Nem az vagy, amit teszel, hanem amit felteszel!- Lezajlott a Youth Marketing konferencia

A fiatalok pénzügyeiket továbbra is szeretik személyesen intézni

A GfK Digital Connected Consumer kutatása szerint a húszas éveikben járó fiatalok leginkább fiókokban és személyes ügyfélszolgálatokon szeretnék pénzügyeiket a jövőben is intézni. Bár e korosztály digitalizálódása nagyfokú, pénzügyi ismereteik – szüleikéhez hasonlóan – alacsony szinten áll, ezért előnyben részesítik az ügyintézővel, tanácsadóval folytatott személyes találkozót az egyes banki, illetve biztosítási termékekről való tájékozódás alkalmával.

Bővebben: A fiatalok pénzügyeiket továbbra is szeretik személyesen intézni

Tartalommarketing kisokos a DIMSZ-től

A világpiaci trendek is azt igazolják, hogy a tartalommarketing egyre jelentősebbé válik, ezért kellő figyelmet kell szentelni neki. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a „Tartalommarketing kisokos” hiánypótlásnak szánt kiadványával a marketinges, pr-es területeken dolgozó szakembereknek szeretnének segítséget, alapvető ismereteket nyújtani. A kiadvány ingyenesen letölthető.

Letöltések
Download this file (Tartalommarketng_Kisokos.pdf)Tartalommarketng_Kisokos.pdf3906 kB
Bővebben: Tartalommarketing kisokos a DIMSZ-től

POS – hasznos vagy felesleges? Mit mutatnak a szemkamerás kutatások?

Sokszor, sok helyen olvashattuk, hogy napjaink vásárlója mennyire megváltozott, korábbi önmagához képest sokkal tudatosabban vásárol, jobban figyeli az árakat, kétszer is meggondolja, mi kerül a kosarába. Megkérdeztük az ETresearch munkatársait, akik a szemkamerás vásárló kutatások tapasztalt szakemberei, hogy mit gondolnak a kérdésben.

Bővebben: POS – hasznos vagy felesleges? Mit mutatnak a szemkamerás kutatások?

Amikor a telekommunikáció van a marketingért

Amikor ez a két fogalom egymás mellett szerepel, jól menő ügynökségek által telekommunikációs cégeknek tervezett óriásplakátok és TV reklámok jutnak eszünkbe. Az Assono Magyarország Távközlési Kft. vezetőjével, Vályi Attilával készített interjúnkból most az derül ki, mit tehet mindezért cserébe a telekommunikáció a marketingesekért.

Bővebben: Amikor a telekommunikáció van a marketingért

Gyorsan reagáló Fogyasztók - friss adatok a vasárnapi zárva tartásról

Gyorsan reagáló Fogyasztók
 
A vasárnapi zárva tartásról szóló változások nem csak a kereskedelem minden szereplőjét, de a vásárlók életét is nagyban befolyásolják. Azonban ez a hatás nem egységes, a társadalom tagjait különböző mértékben érintették a március 15-e utáni változások. A 2.600.000 kártyabirtokosnak köszönhetően a SuperShop adatbázisa alapján a magyar háztartások több mint felének vásárlási szokását, és a vásárlási szokások változását lehet megismerni.

Bővebben: Gyorsan reagáló Fogyasztók - friss adatok a vasárnapi zárva tartásról

Egyre népszerűbbek az érzelmekre ható hűségprogramok

Bár a magyar és az európai fogyasztók is főként az árak alapján döntenek, az egyre élesebb árverseny miatt nehéz kizárólag ez alapján választani az üzletláncok között. Ezért is értékelődtek fel az elmúlt években az érzelmekre ható vásárlói programok: egy felmérés szerint az európai vásárlók több mint kétharmada szívesebben megy olyan boltba, ahol hűségprogram várja őket.

Bővebben: Egyre népszerűbbek az érzelmekre ható hűségprogramok

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.