Szakmai hírek

Tervezze meg marketing-költségvetését!

Hírlevél, tévé, rádió, Facebook, AdWords, remarketing, blog, webináriumok, ingyenesen letölthető anyagok - nem kimerítő felsorolás a rendelkezésre álló marketing-csatornákról. A büdzsé azonban mindig limitált, és nem könnyű eldönteni, hogy melyik médiumba érdemes a legtöbbet fektetni.

Bővebben: Tervezze meg marketing-költségvetését!

A torkos csütörtök népszerűsége töretlen

A torkos csütörtökökön országszerte csaknem másfél millióan tértek be a részt vevő éttermek valamelyikébe az elmúlt tíz évben, mióta az akció elindult - mondta Lipcsey György Imre, a szervező Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgató-helyettese a jubileumi rendezvényen csütörtökön.

Bővebben: A torkos csütörtök népszerűsége töretlen

A 40 éves Magyar Reklámszövetség megújította honlapját

A Magyar Reklámszövetség a 40. szülinapja alkalmából előrukkolt, egy új a 2015-ös trendeknek megfelelő kreatív weboldallal. A főoldal a  hub koncepció alapján működik, amelyet a Mito segítségével hívtak életre. Az újításnak köszönhetően átláthatóbbá vált a felület.

Bővebben: A 40 éves Magyar Reklámszövetség megújította honlapját

Adatvédelmi világnap

Január 28-án tartják az adatvédelmi világnapot, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az adatvédelem fontosságára. A DIMSZ Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozata összegyűjtötte, hogy jelenleg milyen gyakorlat van a hazai piacon, és az EU-s adatvédelmi rendelet kapcsán milyen lépések várhatók.

Letöltések
Download this file (Adatvédelmi világnap.doc)Adatvédelmi világnap.doc84 kB
Bővebben: Adatvédelmi világnap

A Content Kultúra beépítése a marketing stratégiába

2015-ben egyre nagyobb szerepet kap magának a digitális marketing világa, így egyre több cég szán magasabb költségeket erre a területre idén is. Az emarketer.com felmérése szerint 2010-ben kétszer annyit költöttek a TV reklámokra, mint a digitális marketingre. Ezzel szemben 2015-re az arány kiegyenlítődni látszik....

Bővebben: A Content Kultúra beépítése a marketing stratégiába

Tonk Emil Ünnepi sikercsomagjai

Ne törd tovább a fejed karácsonyi ötleteken!
Ajándékozz sikert!

Lepd meg üzleti partnereidet, barátaidat, családodat!
Itt vannak Tonk Emil Ünnepi Sikercsomagjai, melyek hosszú távon stabilitást és jövedelmet hoznak üzletfeleidnek és Neked!
Az ajándékba szánt kiadványokat kérésedre Tonk Emil névre szólóan dedikálja.

Bővebben: Tonk Emil Ünnepi sikercsomagjai

Elindult a hazai ügyfélszolgálati piac felmérése

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a KPMG Tanácsadó Kft-vel közösen méri fel a telefonos ügyfélszolgálati piacot. Ez az első magyarországi átfogó kutatás a call center iparágról, melynek célja, hogy képet adjon a szektor méretéről, üzleti trendjeiről, technikai felszereltségéről, humánerőforrás hátteréről.

Bővebben: Elindult a hazai ügyfélszolgálati piac felmérése

Tokaji: a minőség és az elismerés szimbóluma

A tokaji bor fogyasztása régóta kötődik a karácsonyi ünnepekhez. A minőségi tokaji fehér borok a gasztronómia világában remek párosításai lehetnek a különleges alkalmakra készülő ételsoroknak, de a karácsonyfa díszítéséhez védőitalnak is zseniálisak. A tokaji bor egyúttal fontos üzenetet hordoz, egyre többen a minőség és az elismerés szimbólumaként tekintenek rá borértő körökben. Így egy palack Tokaji kiváló ajándék lehet Karácsonykor az üzleti partnereknek, vagy a munkatársaknak. Ajándék katalógus.

Bővebben: Tokaji: a minőség és az elismerés szimbóluma

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.