Szakmai hírek

Az online megelőzheti a televíziós reklámbevételeket

Idén már az online lehet a legnagyobb szelete a hazai hirdetési piacnak, megelőzve a televíziós reklámbevételeket, ha nem változik alapvetően az utóbbi évek trendje - nyilatkozta Novák Péter, az Interactive Advertising Bureau (IAB) hazai tagszervezetének vezetője.

Bővebben: Az online megelőzheti a televíziós reklámbevételeket

A webshopok egyre nagyobb népszerűségre tesznek szert

A Gemius idei e-kereskedelmi összefoglalójából kiderül, hogy a nézelődő internetezők egyre nagyobb számban válnak vásárlóvá a vasárnapi zárva tartás miatt. Sok hasznos információ mellett kitér arra is, hogy az emberek vasárnaponként hol fognak vásárolni, valamint, hogy a legnépszerűbb termékkategória a könyv-zene-film, ruházat és kiegészítők, illetve a mozi-, koncert-és színházjegyek. 

Bővebben: A webshopok egyre nagyobb népszerűségre tesznek szert

Jelentősen megugrott a konferenciák száma a tavalyi évben - derül ki a MT Zrt. felméréséből

Magyar Turizmus Zrt. felméréséből kiderült, hogy 2014-ben 8,3 százalékkal több, azaz 2557 konferenciát rendeztek, mint két évvel ezelőtt.  Továbbá az összesítésből kiderült, hogy a legtöbb konferencia megrendezésére novemberben került sor.

Bővebben: Jelentősen megugrott a konferenciák száma a tavalyi évben - derül ki a MT Zrt. felméréséből

Tervezze meg marketing-költségvetését!

Hírlevél, tévé, rádió, Facebook, AdWords, remarketing, blog, webináriumok, ingyenesen letölthető anyagok - nem kimerítő felsorolás a rendelkezésre álló marketing-csatornákról. A büdzsé azonban mindig limitált, és nem könnyű eldönteni, hogy melyik médiumba érdemes a legtöbbet fektetni.

Bővebben: Tervezze meg marketing-költségvetését!

A torkos csütörtök népszerűsége töretlen

A torkos csütörtökökön országszerte csaknem másfél millióan tértek be a részt vevő éttermek valamelyikébe az elmúlt tíz évben, mióta az akció elindult - mondta Lipcsey György Imre, a szervező Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgató-helyettese a jubileumi rendezvényen csütörtökön.

Bővebben: A torkos csütörtök népszerűsége töretlen

A 40 éves Magyar Reklámszövetség megújította honlapját

A Magyar Reklámszövetség a 40. szülinapja alkalmából előrukkolt, egy új a 2015-ös trendeknek megfelelő kreatív weboldallal. A főoldal a  hub koncepció alapján működik, amelyet a Mito segítségével hívtak életre. Az újításnak köszönhetően átláthatóbbá vált a felület.

Bővebben: A 40 éves Magyar Reklámszövetség megújította honlapját

Adatvédelmi világnap

Január 28-án tartják az adatvédelmi világnapot, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az adatvédelem fontosságára. A DIMSZ Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozata összegyűjtötte, hogy jelenleg milyen gyakorlat van a hazai piacon, és az EU-s adatvédelmi rendelet kapcsán milyen lépések várhatók.

Letöltések
Download this file (Adatvédelmi világnap.doc)Adatvédelmi világnap.doc84 kB
Bővebben: Adatvédelmi világnap

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.