Szakmai hírek

A bizalom a kulcs

Sokszor elgondolkodtató, hogy vajon a tartalommarketing miért megy az egyik cégnek jobban, mint a másiknak. Mivel tesz az a vállalat többet? Miben javulhatnának egyes cégek vagy mit kellene végleg elfelejteni ahhoz, hogy hatékony lehessen a content marketing stratégiája?

Bővebben: A bizalom a kulcs

Íme a reklámadóval kapcsolatos konkrét teendők

Partnerünk, a Piac & Profit egy átfogó cikkben összegezte mindazt, amit a reklámadóról tudni érdemes és kell is.

A cikkben nemcsak általános információkat, de konkrét példát is olvashatunk a reklámadóról és a jelenlegi teendőkről. Hiszen ez a törvény nemcsak a médiacégeket, hanem minden vállalkozást ugyanúgy értint.

 

A cikkről az alábbi linken olvashat.

Content marketing 2014-ben

1999-ben a világhírű marketing professzor, Philip Kotler publikálta “Kotler on Marketing” című írását. Ebben kifejtette, hogy az 1990-es évek a viharos változások évei voltak. Rengeteg minden ebben az egyetlen évtizedben alakult, változott, a marketing szempontjából is.

Bővebben: Content marketing 2014-ben

A Menedzsment tanácsadás magyarországi helyzetéről - kutatási jelentés

Menedzsment tanácsadás (MT) magyarországi helyzetéről készített kutatási jelentést tettek közzé, mely a Szent István Egyetem Menedzsment és HR Kutató Központja illetve a Tanácsadói Kerekasztal együttműködésével született. A kutatás benchmark jellegű volt, így a későbbi kutatásokhoz kíván összehasonlítási alapot adni.

Arra kerestük a választ, hogy az elmúlt évek gazdasági kríziséből fakadó változások hogyan befolyásolták a MT feladatait és szerepét.” – írják a dokumentációban.

A munkát számos szakmai szövetség támogatta, ahogy a Magyar Marketing Szövetség is!

Bővebben: A Menedzsment tanácsadás magyarországi helyzetéről - kutatási jelentés

Tanulmány: A szponzorált tartalom bizalmi problémájáról

Szponzorált tartalom. Fizetett poszt. Partner tartalmak.  Akárhogy is akarod hívni ezeket a tartalmakat, az elmúlt évben vita folyt ezekről a típusú tartalmakról, túlnyomó többségében az újságírók natív reklámozási ajánlásairól. A média iparága hemzseg a natív reklám kínálatától. De a szponzorált tartalmakról  hogyan éreznek a olvasók? A tanulmány kimutatta, amit Tony Haile, CEO Chartbeat az olvasók 24%-a görgeti le a natív reklám tartalmakat, a kiadók oldalán az olvasók 74%-a görgeti le a normális tartalmakat.

Bővebben: Tanulmány: A szponzorált tartalom bizalmi problémájáról

Szakmai partnerünk, a Piac&Profit negyedszerre is a legkiválóbb márkák között

Negyedszerre is a legkiválóbb márkák között a Piac&Profit!
Idén tízedik alkalommal ült össze a 23 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely negyedszer is érdemesnek találta a Piac & Profitot a Superbrands védjegy viselésére.

Bővebben: Szakmai partnerünk, a Piac&Profit negyedszerre is a legkiválóbb márkák között

A Snapchat hogyan hoz közvetlenséget a tartalommarketingbe?


A Snapchat kezdeti gyorsan növekvő hírnevének köszönhetően a márkák is egy új eszközt kaptak a kezükbe. A márkák a képek által vezérelt tartalmakkal szeretnék megragadni a vásárlók figyelmét, és hagyni, hogy a vásárlók még többet akarjanak, ezekből a tartalmakból.

Bővebben: A Snapchat hogyan hoz közvetlenséget a tartalommarketingbe?

Szponzorált tartalom? Személyre szabott reklám? Nem kihelyezett reklám? Hogyan definiálják a publicisták a szponzorált tartalmat?

Ezekre a kérdésekre keresi a választ a következő cikk.
A szponzorált tartalmak közötti kép bonyolult és zavaró is lehet, amióta a publicisták által előállított „szponzorált sorozat tartalmakat” gyakran más publicisták „márkázott tartalmaival” egészítik ki.

Bővebben: Szponzorált tartalom? Személyre szabott reklám? Nem kihelyezett reklám? Hogyan definiálják a...

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.