Saját hírek

Az Ads Interactive-val bővült céges tagjaink sora

Az Ads Interactive Magyarország egyik vezető online technológiai szolgáltatója és online sales house-a. Legfontosabb feladata, hogy a partneri körébe tartozó több, mint 140 magyarországi weboldal számára hirdetési megoldásokat közvetítsen és rendszeres bevételt termeljen minden olyan hirdetési felületből, melyekre a piacon kereslet mutatkozik. Mindemellett folyamatosan kutatja partnerei számára a globális trendek alapján legújabb hirdetési technológiák- és megoldások piacát, hogy mindig az adott felület tekintetében legnagyobb bevétellel kecsegtető megoldásokat tudja a hálózatához tartozó weboldalak felületein megjeleníteni és működtetni.

Portfólióját havonta 3.200.000 egyedi felhasználó látogatja meg, mely a magyar internetezők több, mint 60%-a, és megközelítőleg 670.000.000 hirdetés kiszolgálást végez ezeken a felületeken keresztül. 2014. áprilisa óta a Google Adsense hirdetések optimalizálásának Magyarországról első, és mindeddig egyetlen, globálisan is csak 14. hivatalos optimalizáló partnereként (Google Adsense Certified Partner) több, mint 100 oldal Google Adsense hirdetési felületeit optimalizálja napi szinten a növekvő bevételek érdekében.

Működésének alapvető mozgatórugója a kiadó oldali elkötelezettsége, a portfólióban megtalálható weboldalak bevételeinek folyamatos növelése, és olyan korrekt, napi szintű együttműködésen alapuló partnerkapcsolatok létrehozása, mely záloga a jövőbeni sikeres működésnek mind az ügynökségek, mind a direkt hirdetők, mind a weboldal tulajdonosok irányában.   

Bővebb információ

E-mail marketing a konferenciánk egyik kiállítójától

Segítséget nyújtunk partnereinknek fontos üzleti célkitűzéseik teljesítésében, hogy az email marketing területén maximális sikereket érjenek el. Ebben az értelemben mi többnek tartjuk magunkat, mint egyszerű technológiai szolgáltató Célunk, hogy maximáljuk az ügyfeleinkben rejlő értékesítési potenciált a piacon található legkiválóbb technológia szolgáltatásával.

Bővebben: E-mail marketing a konferenciánk egyik kiállítójától

Összefoglaló a 25. Országos Marketing Konferenciáról

A tudatos fogyasztó is érzelmekre vágyik

Mik lesznek a legmeghatározóbb marketing trendek jövőre? Mit várnak a fogyasztók és mire készülhetnek a hirdetők? Az jubileumi Országos Marketing Konferencia a legújabb trendek bemutatása mellett a jövő évi tervezéshez is irányt mutatott a szakmának.

Bővebben: Összefoglaló a 25. Országos Marketing Konferenciáról

Így látjuk, így használjuk a marketinget – kutatási gyorsjelentés

A Magyar Marketing Szövetség „Marketing trendek 2015” című, 25. Országos Marketing Konferenciájának alkalmából határozta el, hogy a hazai marketing gyakorlatának, trendjeinek és a lakosság által érzékelt minőségének, megítélésének felmérésére empirikus kutatást végez.

Bővebben: Így látjuk, így használjuk a marketinget – kutatási gyorsjelentés

Reklámadóval kapcsolatos fejlemények


REKLÁMADÓ

 

Az augusztus 15-én hatályossá váló reklámadó kapcsán a Magyar Marketing Szövetség és nyolc másik érdekképviseleti szervezet a VOSZ szervezésében összeült a témában, hogy együttműködve a tagjaik, és a hazai kis- és középvállalkozások kérdéseit felkarolva - tekintettel a 2014. augusztus 21-i bevallási határidő közelségére - egyeztetéseket kezdeményezett a szaktárca Nemzetgazdasági Minisztériummal, hogy eloszlassa a sajtóban sok helyen megjelenő sokszor félrevezető, pontatlan híreket. A tárgyalások alapján az alábbi pontokban foglalhatóak össze röviden az adó bevallásával, a szükséges adminisztrációval, és az adóalanyok körének pontosításával a jogkövető magatartáshoz elengedhetetlenül fontos tudnivalók.

Bővebben: Reklámadóval kapcsolatos fejlemények

300 pályamű érkezett idén ’Az Év Honlapja’ pályázatra

 

- Megvannak 'Az Év Honlapja' 2014 online marketing-kommunikációs pályázat nyertesei -  

 

Nem babonásak ’Az Év Honlapja’ pályázat szervezői. Immár 13. alkalommal került megrendezésre az online kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre a pályázat lezárásáig összesen 300 nevezés érkezett.

Bővebben: 300 pályamű érkezett idén ’Az Év Honlapja’ pályázatra

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.