Saját hírek

Marketing Szolgáltatók Klubjának találkozója

Úgy gondoljuk, hogy július végéhez, az abszolút nyaralási időszakhoz képest szép számmal gyűltünk össze a találkozón. A Klubbal kapcsolatos beszélgetésen sok minden elhangzott, mind a célok, mind a tagság, illetve minősítési rendszert illetően, valamint a lehetséges csatlakozási feltételekről is. A megbeszélésen tagjainkból összegyűlt kis csapat segítségével őszig kör e-mailben folynak a további egyeztetések a részletek kidolgozását illetően.


Bízunk benne, hogy a lelkes csapat tagjaihoz minél több tagtársunk csatlakozik és bábáskodik egy új klub megszületésében!

Az MMSZ Etikai Bizottság megtartotta első ülését

A május végén megválasztásra került Etikai Bizottságunk július 29-i ülésén új célokat tűzött ki maga elé. Arra az elhatározásra jutott, hogy a jövőben az etikai állásfoglalásokon felül fontos küldetése lesz, hogy segítsen beszélgetést generálni a marketing szakma etikai kérdéseiben, melyet a gyakorlatban kerekasztal-beszélgetések és egyéb tartalom előállítás, pl. publikációk formájában gondol kivitelezni.

Bővebben: Az MMSZ Etikai Bizottság megtartotta első ülését

Digitálfröccs - egy hosszúlépés a kommunikációs szakembereknek

 

DIGITÁLFRÖCCS rendezvény-sorozat
A digitális kommunikáció szerepe és jelentősége a vállalati stratégiában
-  Egy hosszúlépés a kommunikációs szakembereknek -


 
A digitális kommunikáció és azok a platformok, melyeken keresztül ez megvalósul, már nem kiegészítő elemei egy vállalat stratégiájának, hanem sok vállalat esetében kulcspozíciót töltenek be. Hogy miért? Mert a fogyasztók új generációját már új tartalmakkal, új csatornákon keresztül érhetjük el. Ez új szemléletmódot kíván a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szakemberektől.

Bővebben: Digitálfröccs - egy hosszúlépés a kommunikációs szakembereknek

Marketing Trendek 2015 - 25. Országos Marketing Konferencia

Sikerrel zárult a 25. Országos Marketing Konferencia – A szakma konferenciája
„Marketing trendek 2015”- tervezzük együtt az új évet!

konferencia 2014 regisztráció                    konferencia 2014 nagyelőadó

Közel 300 résztvevő csatlakozott az idei jubileumi Országos Marketing Konferenciánkhoz! Reményeink szerint résztvevőink a rendezvény segítségével eredményesebb, hatásosabb marketingstratégiával indíthatják a 2015-ös évet. A konferenciáról készült beszámolót, fényképeket és a Ustream jóvoltából készüt felvételeket is megtekinthetik!

  konferencia 2014 mmszelőadás                  konferencia 2014 digital hack

Mik lesznek a legmeghatározóbb marketing trendek jövőre? Mit várnak a fogyasztók és mire készülhetnek a hirdetők? Az jubileumi Országos Marketing Konferencia a legújabb trendek bemutatása mellett a jövő évi tervezéshez is irányt mutatott a szakmának.

A marketingben, mint minden más iparágban, elengedhetetlen a folyamatos innováció. Az elmúlt 24 évben azonban minden korábbinál nagyobb változások történtek, az elképesztő technológiai fejlődés miatt a lehetőségeknek szinte csak a fantázia szab határt – kezdtea 25. Jubileumi Országos Marketing Konferencián elmondott köszöntőjét Hinora Ferenc, a konferenciát szervező Magyar Marketing Szövetség (MMSz) elnöke. Beszédében hangsúlyozta, hogy az Országos Marketing Konferenciáknak mindig is célja volt a trendek bemutatása mellett az is, hogy irányt mutasson a szakmának, és ez idén sem volt másképp. Ismét kiváló és hiteles szakemberek előadásai segítették a cégeket a következő évi tervek kidolgozásában.  A Szövetség fontos célja az edukáció és, hogy platformot, eszközöket és erőforrásokat biztosítson a vállalkozások minél sikeresebb marketing tevékenységéhez – folytatta köszöntőjét az elnök. A pezsgő hangulatú jubileumi konferencia közel háromszáz résztvevője -  a Szövetség elnökének felajánlása nyomán -  a rendezvény után is felteheti azon kérdéseit a szövetség szakembereinek, amelyekre a konferencia esetleg nem adott választ.

Szeretik, mégsem elég kelendő a hazai

 
Tudják, hogy miért érdemes, de magas ára miatt még mindig kevesen vásárolják a magyar élelmiszereket a hazai fogyasztók.

A gazdasági válság kirobbanása óta nemcsak kevesebben, hanem kevesebbet és kevesebbért is vásároltak a magyarok, ezért az élelmiszerforgalom is jelentősen csökkent az elmúlt években. A KSH adatai szerint azonban idén tavasszal már több mint 6 százalékkal növekedett a kis és nagykereskedelmi forgalom Magyarországon. Azt azonban továbbra is a nemzeti érzelem mértéke dönti el, hogy milyen gyakran választanak hazai terméket a magyar vásárlók. Derült ki abból a kutatási anyagból, melynek eredményeit június 13-án, az MMSZ Agrár-és Élelmiszermarketing Tagozatának együttműködésével szervezett konferencián ismertettek a Debreceni Egyetemen.

Bővebben: Szeretik, mégsem elég kelendő a hazai

Jótékonyság újság

Friss közéleti hírekkel, sok jó interjúval, jótékony mesével, civilekkel megjelent június 25-én digitálisan, multimédiás kiegészítésekkel az ISSUU-n.

20 oldal zenészekkel, írókkal, lelkészekkel, ismert emberekkel készült jó interjúkkal, sok civillel, közéleti aktualitásokkal, multimédiás kiegészítésekkel. A hátoldalon van egy csúcsélmény is a NemAdomFel dal sztárokkal és Révész Sanyi üzenetével. Hamarosan Pál Feri májusi egyórás élményszámba menő előadása is benne lesz.
Bővebben: Jótékonyság újság

A szakmai szervezetek elutasítják a ma megszavazott reklámadót!

A társadalmi egyeztetés nélkül, kivételes sürgősséggel, az adó valós, érvekkel alátámasztható céljának megnevezése nélkül elfogadott jogszabály beláthatatlan következményekkel jár a teljes kommunikációs iparág számára.

A kommunikációs iparág szakmai szervezetei a reklámadó napirendre kerülése óta egységesen fejezik ki tiltakozásukat a reklámadó koncepciójával kapcsolatosan (a káros gazdasági hatások közül megemlítették a saját gyártású tartalom előállításának szűkülését, a kommunikációs iparágban foglalkoztatott munkavállalók munkahelyeinek veszélybe kerülését).

Bővebben: A szakmai szervezetek elutasítják a ma megszavazott reklámadót!

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.