A Szövetség 1990. december 3-án alakult meg országos szakmai, érdekvédelmi szervezetként. Feladatainak tekint minden olyan tevékenységet, amely közvetlenül vagy közvetve a Szövetség küldetésének teljesítését, céljainak megvalósítását elősegíti:

  • Szervezi és összefogja a marketing területén dolgozókat
  • Állást foglal a marketing területet érintő kérdésekben
  • Kezdeményezi, koordinálja, szervezi tagjai összehangolt fellépését mindazon kérdésekben, amelyek a szakmával kapcsolatban felmerülnek
  • Kapcsolatot tart fenn és együttműködik a hazai és a nemzetközi szakmai szervezetekkel
  • Kapcsolatot tart fenn a szakterületet érintő kérdésekben a szakmán kívüli társadalmi szervezetekkel
  • Érdekegyeztetés és érdekképviselet szakmai és gazdasági szempontból

Küldetésünk, célok

Tanulj, építs kapcsolatokat, és legyél sikeres...

A Magyar Marketing Szövetség a növekedésre és a fejlesztésre alakult - legyen szó tudásról, üzletről, kapcsolatokról vagy közösségekről. Eszközöket és erőforrásokat nyújtunk ahhoz, hogy tagjaink sikeres marketingesek legyenek - egyénenként vagy vállalkozásonként egyaránt. Tudásbázisként és kapcsolattárként kínálunk lehetőségeket annak érdekében, hogy a tagjaink jobb láthatóságot és nagyobb presztízst érjenek el a szakmai és az üzleti közösségen belül. 

A Magyar Marketing Szövetség tágabb értelemben a marketing szakma, azaz a tudomány és az iparág összefogása. A Szövetség a marketing társadalmi elismertségének biztosítása, a gazdasági életben történő sikeres és hatékony alkalmazásának elősegítése és kialakult kapcsolatrendszere révén kíván hozzájárulni Magyarország fejlődéséhez, nemzetközi elismertségének növeléséhez.

A Szövetség egy platform,...

amely kölcsönös előnyökkel járó összefogás lehetőségét teremti meg a szakma elméleti oktatói, gyakorlati felhasználói és üzleti alkalmazói között. A Magyar Marketing Szövetséget a tett-központúság jellemzi annak érdekében, hogy akadályokat számoljon fel, fejlesztéseket vigyen piacra, irányelveket és legjobb gyakorlatokat honosítson meg a fenntartható gazdasági és társadalmi fejlődésért. A Magyar Marketing Szövetség 1990 decemberében alakult és jelenleg mintegy 250 tagot számlál.


Vissza