Könyvújdonságok

Márkázott szórakoztatás - A termékmegjelenítés nemzetközi és hazai alkalmazása

"Papp-Váry újabb műve kiemelkedően jó ismertetője - nem kis mértékben leleplezője - a marketing kommunikáció és benne kereskedelmi reklám ama igencsak trükkös, „lopakodó” módozatainak és megoldásainak, amelyeket a termékmegjelenítés megvalósít. Ráébreszt, hogy a „márkázott szórakoztatás”, amely már régen megjelent az életünkben, napjainkra a reklám igen hatásos álruhájává lett, és sokkal jobban képes is megragadni bennünket, mint azt laikusként gondolnánk." Dr. Osman Péter kandidátus, Magyarország egyik leggyakrabban publikáló recenzense a Magyar Innovációs Szövetség hírlevelében

Bővebben: Márkázott szórakoztatás - A termékmegjelenítés nemzetközi és hazai alkalmazása

Észbontó - Hasznos tanácsok a Z generáció és szülei számára

Az ÉSZBONTÓ olvasmányos útmutatást szeretne adni a Z-generáció számára ebben az egyre gyorsuló digitális világban. A könyvet a – Németországban egy évet cserediákként tanuló – 16 éves lányának írt levelekből szerkesztette Varga István László. Pozitív életszemlélettel, számos tanulságos történettel és hasonlattal fűszerezve, saját példákon keresztül szemlélteti egy háromgyermekes családapa értékrendjét, amelyet meg szeretne mutatni serdülő gyermekeinek. A könyv olvasásával fokozatosan rájössz, hogyan érdemes nekiállnod az előtted álló nagybetűs ÉLET-nek! :) A szerző tippekkel, napi feladatokkal vezeti be a Z-generáció lelkes olvasóit az önfejlesztés rejtelmeibe. A könyv tanulságos és érdekes olvasmány lehet a felnőtt korosztály tagjai számára is.

Bővebben: Észbontó - Hasznos tanácsok a Z generáció és szülei számára

Hiánypótló kiadvány jelent meg a tankönyvpiacon

Megjelent egyéni tagunk, Bohnné Keleti Katalin, az Argumentum Kft. ügyvezető igazgatójának legújabb kiadványa, a Marketing I. (Marketing alapismeretek) és a Marketing II. (Marketingkommunikáció).

A tankönyv a középiskolák, szakközépiskolák ugyanakkor a marketing tanfolyamot indító iskolák részére egyaránt ajánlott. Gyakorlatias példákkal és kreatív feladatokkal ismerteti a marketing minden szegmensét. A könyveket a Nemzedékek Tudása Könyvkiadó adja ki, illetve a kiadó honlapján is megrendelhetőek, kedvezményes áron.

 

Erre a linkre kattintva megrendelheti az Marketing I. kiadványt!

Erre a linkre kattintva megrendelheti az Marketing II. kiadványt!

 

bohné keleti katalin marketing i boritó

bohné keleti katalin marketing ii boritó

A márkanév ereje – Szempontok a sikeres brandépítéshez

A márkanév ereje – Szempontok a sikeres brandépítéshez címmel.

„Papp-Váry Árpád könyve rendkívül érdekes, mondhatni: izgalmas, olvasmány. A szerző hihetetlen szorgalommal gyűjtötte össze a márkanevekkel kapcsolatos nem kis mennyiségű szakirodalmat és ezek szintetizálásával olyan írást alkotott, amely a marketinges szakembereken (és hallgatókon) kívül a legtöbb vásárló ember számára érdekes olvasmány lehet. Az írásmű kategorizálása sem egyszerű. A sok érdekes, olykor humoros történet, a fogalmazási stílus a publicisztika jegyeit viseli magán, ugyanakkor az egész mű, a szerkezet és a mondanivaló teljessége és logikája (valamint a számtalan szakirodalmi hivatkozás) tudományos kiadványt sugall. E kettősség adja a könyv erejét és ez a kettősség növelheti a potenciális olvasók körét is. A 320 oldalas könyvben a gyakorlati szemlélet uralkodik. A szerző számtalan (és valóban megszámolhatatlan) mennyiségű – legtöbbünk által jól ismert márkanevet elemez a gyakorlati használhatóság igényével. (Becslésem szerint a megemlített márkanevek száma messze meghaladja az ezres nagyságrendet.)”

Dr. habil Rekettye Gábor, az MTA doktora, a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának professzora

Bővebben: A márkanév ereje – Szempontok a sikeres brandépítéshez

Menedzserművészek - művészmenedzserek

Bár nehéz elhinni, de ma is vannak sikeres vállalkozások, kicsik is, nagyok is, hazaiak is, nemzetköziek is. Dr. Bíró Péter, a „Menedzserművészek – Művészmenedzserek” c. könyv szerzője az általa feldolgozott 33 sikertörténetben azt vizsgálja, hogyan képesek a bemutatott cégek eredményesen működni? „A szerző könyvében olyan – Magyarországon is ismert és tevékenykedő – vállalatok és szervezetek történetét írja le, amelyek a mai turbulens gazdasági viszonyok közepette is sikeresek. A szerző törekvése az, hogy az olvasónak ne csak a vállalkozás sokszor önmagában is érdekes, sőt izgalmas történetét mesélje el, hanem rávilágítson a siker titkára.

Bővebben: Menedzserművészek - művészmenedzserek

Cégvezetés és marketing az e-korban

Kis és középvállalkozások újratöltve!

Sokan hiszik, hogy az e-kor nem más, mint hogy jobb, új eszközökkel dolgozhatunk. Ez igaz, de a legfontosabb különbség bennünk van! Az új eszközökhöz nekünk is változni kell. Másképp vezetni, vezetés közben másképp gondolkodni, gondolatainkban gyorsabban dönteni. Az új eszközök más képességû és nagyobb tudású alkalmazót is igényelnek.

Bővebben: Cégvezetés és marketing az e-korban

hírlevél

Név:*
E-mail cím:*
Az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom: Igen

Partnereink

Kapcsolat

mail  marketing@marketing.hu

phone  +3630 297 2139, +3620 245 8796

place  1142 Budapest, Kassai utca 71.