Az MMSZ küldetése, hogy a marketinget a gazdasági életben hatékonyan alkalmazzák és hogy a marketing szakma színvonalát továbbfejlessze, ennek szellemében egész évben segíteni kívánja a mikro, kis-és középvállalkozásokat is térítésmentes szakmai tanácsadással a Fogadóóra intézményének keretén belül. A fogadóórát a Magyar Marketing Szövetség szakemberei tartják minden hónap első csütörtökén az MMSZ irodájában, egy előre egyeztetett időpontban és témában.

A fogadóóra célja, hogy a szlogenünkben is megfogalmazott új koncepciónak megfelelően nyitottságot mutasson a külvilágnak. Segítséget és iránymutatást nyújtson minden marketing iránt érdeklődőnek. Bárki igénybe veheti, aki előzetesen regisztrál! A fogadóórán az alaptanácsadás díjmentes. A fogadóóra tagsági viszonnyal nem rendelkezőknek térítésmentesen egy alkalommal, a tagjaink számára ezzel szemben több alkalommal is igénybe vehető.

A fogadóóra helye: MMSZ Titkárság, 1142 Budapest, Kassai utca 71.

A fogadóóra időpontja: általában minden hónap első csütörtökén 15-17 óra között.

A fogadóórát az MMSZ elnökségének tagjai, illetve az MMSZ szakértői felváltva tartják.

 

A szeptemberi fogadóóra időpontja: 2017. november 2., melyet Tonk Emil elnökségi tag fog megtartani.

 

A  fogadóóra 15.00-17.00 óra között kerül megtartásra!

 

 

Barátsággal várunk mindenkit!
Regisztráció

 

 

Szakterületek:

Bonyhádi Gábor Buzz Marketing, Creative Planning, Startups, Online Marketing, Film and Viral Productions, Mobile Application
Hinora Ferenc Városmarketing, Márkaépítés, PR, Szervezetfejlesztés, Általános marketing
Knapcsek Katalin PR, általános marketing
Katona Norbert Általános marketing
Lévai Richárd Közösségi marketing, online marketing, általános marketing
Dr. Papp- Váry Árpád Városmarketing, Márkázás
Dr. Piskóti István Turizmusmarketing, Városmarketing, Üzleti döntések marketing támogatása
Sütő Ágnes Szolgáltatásmarketing, Kommunikáció
Tonk Emil Értékesítés, Networking, Ügyfélkapcsolatok
Dr. Totth Gedeon Élelmiszermarketing, Stratégiai tervezés
Vajda Márta Társadalmi célú kommunikáció, Civilmarketing, CSR
Varga István Online marketing stratégia és értékesítés fejlesztés

Vissza