Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. február 22.

K-Pop rajongóknak készült a Coca-Cola legújabb itala

A K-Pop immár nemcsak az európai zenei listák élén, hanem a vezető fesztiválokon is tarol: a Coca-Cola K-Wave Zero a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Coca-Cola frissítő ízét pont ezzel a kirobbanóan gyümölcsös K-Pop varázslattal egyesíti. A Coca-Cola K-Wave Zero megmutatja a K-Pop előadók iránti mindent elsöprő lelkesedést, egyben izgalmas lehetőséget kínál a rajongóknak, hogy új és váratlan módokon kapcsolódjanak a K-Pop előadókhoz a digitális és a fizikai világban egyaránt.

A Coca-Cola K-Wave Zero a „Nyiss a csodára!” platformon belül egy olyan vibráló energiákkal teli univerzumot mutat meg, ahol a K-Pop rajongói és sztárjai közösen fejezhetik ki a műfaj iránti rajongásukat: Coca-Cola K-Wave Zero dobozát felnyitva újra átélhetik azt az izgalmat, amit akkor éreztek, amikor K-Pop rajongóvá váltak.

Az új, limitált kiadású íz mellett a három legmenőbb K-Pop együttes, a Stray Kids, az ITZY és az NMIXX, valamint a JYP Entertainment alapítója, J.Y. Park is váratlan élményekkel lepi meg a rajongókat. Ennek az izgalmas együttműködésnek a részeként az együttesek összefogtak, hogy kiadják a „Like Magic” című, J.Y. Park által megalkotott igazi K-Pop himnuszt és klipet. A teljes dal és a videó a JYP Entertainment YouTube-csatornáján február 20-ától elérhető.

A dal és a videó megjelenésének alkalmából a rajongóknak lehetőségük lesz részt venni a „Like Magic” Fan Music Video AI Experience-en: a mesterséges intelligencia segítségével közvetlenül belekerülhetnek egy K-Pop klip vibráló világába, amelyben közösen szerepelhetnek kedvenc előadóikkal. A Coke alkalmazáson keresztül a rajongók hangjukat, nevüket és arcukat is beágyazhatják a J.Y. Park jegyezte K-Wave himnusz, a „Like Magic” klipjének különböző jeleneteibe. Miután elkészült, a felhasználók letölthetik és megoszthatják barátaikkal a közösségi médiában a személyre szabott klipjüket.

A Coca-Cola Creations június 2-án egy K-Wave <Inkigayo> koncertet is rendez Dél-Koreában, ahol életre kelti ezeket a váratlan pillanatokat. Az élő eseményre a Coca-Cola kapcsolódó nyereményjátékának fődíjasa és kísérője is elutazhat majd. A koncert lineup-ját a JYP Entertainment előadói és más tehetséges K-Pop művészek alkotják, köztük a Stray Kids, ITZY és NMIXX. További részletek a Coca-Cola hivatalos hazai Instagram csatornáján lesznek elérhetők.

„Nagyon izgalmas dolog a világ egyik legszenvedélyesebb rajongói közössége számára olyan új élményeket teremteni, amelyek reményeink szerint a Coca-Cola varázslatát hozzák el a rajongóknak szerte a világon” – mondta Oana Vlad, a The Coca-Cola Company globális stratégiáért felelős igazgatója. „A Coke Creations szellemében az élmény egy csodálatos Coca-Cola Zero ízzel kezdődik, amelyet egy csipetnyi gyümölcsös K-Pop varázslat kísér. Az ital ezen kívül olyan további élményeket nyit meg a rajongók számára, mint a mesterséges intelligencia által vezérelt utazás, amelynek során a rajongók személyre szabhatnak egy zenei videót, valamint az egyedülálló együttműködés a JYPE-vel és három népszerű K-Pop együttessel.”

„A K-Pop világát a rajongók éltetik, mi pedig rendkívül izgatottak vagyunk, hogy ezzel az egyedülálló Creations-élménnyel ünnepelhetjük odaadásukat az általuk kedvelt előadók és zene iránt” – mondta J.Y. Park, a JYP Entertainment alapítója. „A rajongók támogatása sokat jelent számunkra. Bízunk benne, hogy az új Coca-Cola ízzel, valamint azokkal a digitális és fizikai élményekkel, amelyek még jobban összekötik a rajongókat kedvenc előadóikkal, mi is meg tudjuk mutatni a szeretetünket és megbecsülésünket irántuk.”

A Coca-Cola K-Wave Zero már a világ több piacán, köztük Magyarországon is kapható. Egyes piacokon a fagyasztott változat is elérhető lesz.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk