Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Milyen konkrét ESG-vel kapcsolatos intézkedései lehetnek egy outdoor médiavállalatnak? Az ezzel kapcsolatos jó gyakorlatokról Dede László, a Marketing Summit Gyémánt fokozatú védnöke, a JCDecaux Hungary pénzügyi igazgatója beszél.
PR cikk | 2024. szeptember 10.
Tovább
A digitális világ folyamatosan változik, és a kiberbiztonság egyre fontosabbá válik az életünkben. A Marketing Summit 2024 Arany fokozatú védnöke, a Mastercard bemutatja új kezdeményezését: egy átfogó kibervédelmi kisokost.
PR cikk | 2024. szeptember 09.
Tovább
A Marketing Summit Hungary 2024 Arany fokozatú védnöke, az MBH Bank idei átfogó kampányának szeptemberi folytatásaként most az olimpikonokon a sor, ők tapsolják meg az átlagembereket.
PR cikk | 2024. szeptember 05.
Tovább
El tudod különíteni a tényeket a tévhitektől? Teszteld a tudásod a Marketing Summit együttműködő partnere, a fustmentes.hu online kvízével!
PR cikk | 2024. szeptember 04.
Tovább
A Magyar Marketing Szövetséghez való csatlakozásuk kapcsán a PanMedia offline és online média igazgatójával, Ritter Ádámmal és Tatár Istvánnal beszélgettünk.
PR cikk | 2024. szeptember 03.
Tovább
Változik a médiafogyasztás, a vágyott fiatal célcsoport nem csak a televízióban, hanem a digitális térben is nehezen érhető el. Pedig a megoldás az utcán hever.
PR cikk | 2024. augusztus 30.
Tovább
A Magyar Marketing Szövetséggel való együttműködésük kapcsán Pataky Piroskával, az MBH Bank marketing igazgatójával beszélgettünk.
PR cikk | 2024. augusztus 29.
Tovább
A Marketing Summit Hungary 2024 Arany fokozatú védnöke, az Euronics 5 éven keresztül stagnáló márka és imázsmutatók után 3 hónap alatt átírta a kőbe vésett céges és iparági sablonokat.
PR cikk | 2024. augusztus 29.
Tovább
A Princeton Egyetem kutatása szerint az emberek egytized másodperc alatt döntik el, hogy megbízhatónak találnak-e minket. Ahhoz, hogy véleményt formáljanak rólunk, még csak találkoznunk sem kell: elég, ha ránéznek a fotónkra.
PR cikk | 2024. augusztus 29.
Tovább
88%-ra növelte a rajongói elégedettségét a Forma-1 a Marketing Summit 2024 Ezüst fokozatú védnöke, a Salesforce megoldásainak segítségével.
PR cikk | 2024. augusztus 27.
Tovább