Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
PR cikk | 2023. június 09.

Barkácspiac 2.0: megújult a Praktiker webshopja

A barkácspiacon is dübörög az e-kereskedelem: az elmúlt évek tapasztalatai alapján egyre többen vásárolnak interneten felújításhoz, építkezéshez, barkácsoláshoz és egyéb ház körüli munkákhoz kapcsolódó terméket. Magyarország egyik legismertebb DIY brandje, a magyar tulajdonban lévő Praktiker idén 25 éves, és a jubileumot a márkaimage mellett webshopjának megújításával is ünnepli.

„Elugrok a Praktikerbe” – a gyakran elhangzó mondatot a jövőben egyre többször így használjuk majd: „Megnézem a Praktiker webshopjában”. Az e-kereskedelem bővülése ugyanis a barkácspiacon is látható, hiszen a Praktiker adatai alapján idén először a teljes forgalomból meghaladta a 10 százalékot az interneten vásárlók aránya. Persze nem minden árucsoportra igaz ez, hiszen a virágokat, lámpákat szeretjük élőben megfogni és offline megvenni. Az is megfigyelhető, hogy a vásárlók közül sokan „előzetes felmérést” végeznek az áruházakban, majd az interneten rendelik meg a termékeket, vagy fordítva!

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az idén 25 éves Praktiker az online statisztikák elemzését követően, a legújabb elvárásoknak megfelelően újította meg webshopját, így a vásárlók 2023. májusától még egyszerűbben és gyorsabban juthatnak a termékekhez. A legtöbben ma már mobiltelefonról keresik fel az oldalt, így a webshop felülete mobil first szemléletű, minden képernyőn és eszközön kényelmes használatot, optimális megjelenést biztosít. A kategóriákat a vásárlói viselkedésnek megfelelően alakították ki, így egyszerűbb a tájékozódás, valamint a regisztrációs és bejelentkezési folyamat. Megkönnyíti a választást, hogy a termékeket új funkciók segítségével össze lehet hasonlítani. A vásárlók több mint 30 ezer termék és többféle fizetési mód közül választhatnak. Amennyiben készleten van a kiválasztott áru, az áruházi átvétel 4 órán belül lehetséges, a Foxpost csomagátvétel 1-2 munkanapon, a házhozszállítás pedig 2-4 munkanapon belül megtörténhet.

Nemcsak a kialakítás igazodik a felgyorsult életünkhöz, hanem a tartalom is. A Praktiker korábbi nyomtatott kiadványa idén már online elérhető, és kéthetente frissülő akciókkal, magazinnal várják a vásárlókat, így érdemes rendszeresen felkeresni az oldalt az új tartalmakért.

Sommer Ádám, a Praktiker marketing és online szolgáltatások igazgatója elmondta: „A stratégiánk továbbra is omnichannel értékesítésre épül, amelynek egyik kiemelt eleme az online felület. A mostani megújulás is a vásárlók igényeit szolgálja, amelyet nemcsak a kényelmes és gyors vásárlási lehetőségekkel, hanem a széles kínálattal is igyekszünk kielégíteni. Arra pedig különösen büszkék vagyunk, hogy hazai tulajdonban lévő barkácsáruházláncként beszállítóink 85 százaléka magyar.”

Az idén 25 éves Praktikernek sűrű éve van, hiszen a webshop mellett a márka image-et is megújították. Az új koncepció szerint a Praktikerrel meg tudod csinálni: nehéz belevágni a felújításba, dekorálásba vagy a kert rendbetételébe, de az út végén, amikor látjuk a munkánk gyümölcsét, büszkék lehetünk magunkra.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk