Blaumann Debóra az Erste Marketing és PR vezetője több, mint 5 szektor tapasztalatait összegyúrva ugrott fejest a bankszektor szabályozásokkal teli tengerébe. Nem ért egyet azzal, hogy a szabályok lebilincselő erőként hatva meggátolják a fejlődést. Kellő rugalmassággal és nyitottsággal még a merevnek és egysíkúnak tűnő banki közegből is ki lehet emelkedni.
„Minimális a pénzügyi edukáció az emberekben ezért rengeteget kell tenni azért, hogy a kommunikáció flottul menjen. Ez nem a bankok hibája, de az ő feladatuk változtatni ezen” – osztotta meg velünk Blaumann Debóra a fő üzenetét a Marketing.hu Podcast adásában. Úgy gondolja, hogy nem várhatjuk el az ügyfelektől, hogy értsenek a pénzügyekhez és a banki folyamatokhoz. A siker kulcsa abban rejlik, ha a bonyolult lépéseket is emberközeli, közérthető és közvetlen módon tudja a bank kommunikálni. Mindezt pedig olyan szolgáltatási színvonalon, ami a fogyasztó számára élményt nyújt és más szektorokban már megszokott. Hogyan lehet a bankok között differenciálni? Milyen szempontokat érdemes figyelembe venni, ha ügyfélélményről van szó? Mivel foglalkozik a social banking üzletág? Miért nem olyan az Erste, amilyennek az emberek a bankokat elképzelik? Az epizódból mindez kiderül.
A Marketing.hu Podcast a Magyar Marketing Szövetség podcast sorozata, mely a BROCASTERZ közreműködésével jött létre. A műsort vezeti: Sándorfy Adrián.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes podcast