A szeptember 19-én megrendezésre kerülő Marketing Summitot felvezető podcast-sorozat legújabb adásában Kovács András Péter, a Yettel brand- és marketingkommunikációs igazgatója volt a vendégünk, aki számos égető társadalmi és piaci kérdést feszegetett. A magyar telekommunikációs piacon a verseny ugyanis rendkívül kiélezett, ezért az elköteleződés és a bizalom építése mellett a márkák megkülönböztethetősége is komoly szakmai kihívást jelent. A beszélgetésben szó esett arról, hogy milyen elvek mentén próbál a Yettel olyan alternatívát nyújtani, ami a valódi fogyasztói igényekre reflektál. Kiderül továbbá, hogy milyen digitális transzformációs projekteket terveznek a jövőben és miért gondolják úgy, hogy a piaci növekedés elengedhetetlen feltétele a társadalmi hasznosság is?
Nem utolsó sorban pedig szó esik arról is, hogy a közelgő Marketing Summiton milyen formabontó megszólalásokkal készül a Yettel, ahol többek között, az AI és a digitális megoldásokat övező - máshol keveset hangoztatott - dilemmák kerülnek majd górcső alá.
Hallgasd meg és tarts velünk a további adások során is, melyekben a marketing és kommunikációs világ meghatározó szereplői engednek betekintést a Marketing Summit kulisszái mögé, ahol négy teremben több mint 150 színpadi szereplő segít majd megismerni a legfrissebb marketing trendeket és üzleti megoldásokat. Vegyél Te is részt az év szakmai és üzleti eseményén, a MÜPA-ban!
A Marketing Summit Podcast a Marketing Summit Hungary konferencia felvezető podcast-sorozata, amely a BROCASTERZ közreműködésével jött létre. A műsort vezeti: Sándorfy Adrián.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes podcast